PoWit Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Heisann jeg hadde tenkt å kjøpe noen enkle og billige høytalere som jeg skal sette bruke på en litt gammel cd spiller jeg fant. Jeg fant også en forsterker, men den har en veldig rar høyttalerutganger koblingsystem så jeg driter i den hvis det ikke er nødvendig å ha den? Disse Eltax millennium mini så greie ut Problemet er det at det ikke står om det følger med kabler, eller hvordan type som brukes. Kan noen foreslå noe for meg hvis det ikke følger med Endret 4. januar 2006 av PoWit Lenke til kommentar
UltraSuper Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Heisann jeg hadde tenkt å kjøpe noen enkle og billige høytalere som jeg skal sette bruke på en litt gammel cd spiller jeg fant. Jeg fant også en forsterker, men den har en veldig rar høyttalerutganger koblingsystem så jeg driter i den hvis det ikke er nødvendig å ha den?Disse Eltax millennium mini så greie ut Problemet er det at det ikke står om det følger med kabler, eller hvordan type som brukes. Kan noen foreslå noe for meg hvis det ikke følger med 5378611[/snapback] Hei, Altså det følger trolig med noe kabler, men de er bare en "nødløsning", mao søppel. Jeg har selv eltax serien og fikk med noen kabler, men det var ikke noe å skryte av. Du kan iinvestere litt i nye kabler (ca 25kr/meter) så får du greie kabler. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Jeg har kabler som koster 65 eller noe på hifiklubben. Veldig bra høytalere. Men i de eltax høytalerne er det ikke så mye og hente. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 HiFi Klubben har ein Tara Labs kabel til ca. 60-70 kr meteren. Trur den er ok, har den sjølv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå