Gå til innhold

Hjelp til ny skriver


Anbefalte innlegg

Den gammle skriveren er blitt så dårlig (defekt) at det er å¨tide med en ny skriver.

Problemet er at jeg ikke har noen anelse om hva man burde se etter på en printer eller hvem som er gode. Det er foreldrene mine som trenger en ganske billig maskin. Den skal bare brukes til å skrive ut prosjektoppgaver og andre småting.

 

Er ikke helt sikker men er laser skrivere veldig dyre og er de noe spesielt bedre en vanlig ordinære maskiner. Siden laser skrivere bruker vell en god del mindre blekk (eller hva de nå bruker )

 

Tenkte på skrivere rundt 1000kr klassen (kan sikkert strekke meg høyere/lavere, hvis du får mye bedre pris/kvalitet i en litt annen prisklasse. (2000kr blir for dyrt)

 

Ingen spesielle krav til skriveren, men helst en som ikke har så høyt forbruk av blekk (eller andre stoffer), og for min skyld ha litt god dpi. (vet ikke hvor mye som anbefales å ha)?

Må også ha farger

 

Hastighet har ingenting å si eller hvor mange sider papier den kan holde på en gang har heller ikke noe å si og slike ting.

 

BTW: er det dyrt for en skriver med scanner?

 

Takker for alle svar som kan hjelpe!

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg heller går for multifunkunksjonsprintere. Hadde vært litt digg med scanner når jeg tenker over det, eller får du bare "søppel" i den prisklassen? (trenger ikke faks)

 

Så litt på denne, tror dere den er noe særlig?:http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313803&cks=PRL

Lenke til kommentar
Når du nevner det, så skulle jeg akkurat til å spørre om den var noe særlig. Var akkurat den skriveren jeg tenkte på! :)

 

Så da burde jeg gå for den da?

Har fått med meg at den krever en usb kabel.

5381233[/snapback]

 

Er det meg du referer til?

Ja, 2355 er den jeg liker best som er "All In One", eneste med 2355 er at den ikke har faks... Genial funksjon til å printe ut fra minnekort + veldig simpel i bruk..

 

Skal man ha med faks så er HP OJ 6210 et greit valg.. (Men denne har ikke minnekort-leser igjen..)

 

Må nok kjøpe USB kabel også ja, om du ikke har det liggende (Tips: ikke kjøp forlang USB-kabel.. ) ;)

Lenke til kommentar
Når du nevner det, så skulle jeg akkurat til å spørre om den var noe særlig. Var akkurat den skriveren jeg tenkte på! :)

 

Så da burde jeg gå for den da?

Har fått med meg at den krever en usb kabel.

5381233[/snapback]

 

Er det meg du referer til?

Ja, 2355 er den jeg liker best som er "All In One", eneste med 2355 er at den ikke har faks... Genial funksjon til å printe ut fra minnekort + veldig simpel i bruk..

 

Skal man ha med faks så er HP OJ 6210 et greit valg.. (Men denne har ikke minnekort-leser igjen..)

 

Må nok kjøpe USB kabel også ja, om du ikke har det liggende (Tips: ikke kjøp forlang USB-kabel.. ) ;)

5385174[/snapback]

 

Bruker ikke minnekort eller faks, så den er greit! :yes::thumbup:

 

(tror nok det blir den ja) ;)

Lenke til kommentar
Hei,

 

Ville heller nok brukt pengene mine på en Lexmark X215.

Billig i innkjøpt, god DPI, og en dog opløsning på scanning...

 

Billige toner kasetter er det også...... Så kostnadene dine per ark blir lave....

 

uansett lykke til....

 

Jeg ser at den koster over 3000kr på prisguiden på hw.no og det blir nok for mye. Trenger ikke så alt for god kvalitet og det monsteret av en skriver blir litt i det dyreste laget for meg. Ellers takk :dontgetit:

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...