spøkelset Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Vurderer å kjøpe meg xbox 360, men sitter her med et gammelt, slitt 28' sony-tv fra midten av 90-tallet. Jeg ønsker selvfølgelig at xbox'en skal yte optimalt og lurer derfor på om det er noe stor forskjell på for eks. grafikken på et HD-tv og et tv som er ganske gammelt og ikke støtter hd... Hadde vært knall hvis noen hadde lagt ud noen bilder som viser forskjellen Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Ok skal ta noen bilder nå snart;) Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Dette har blitt besvart sammen med alle faktorene uttallige ganger. Vennligst søk. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Dette har blitt besvart sammen med alle faktorene uttallige ganger. Vennligst søk. 5378586[/snapback] Jeg synns søkemotoren på hw.no er latterlig dårlig. Finner aldri det jeg søker på. Hvis noen har startet et emne som omhandler nøyaktig det samme som dette, så vennligst steng denne tråden... Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Ok skal ta noen bilder nå snart;) 5378578[/snapback] knallbra nightwolfie Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Da serverer jeg deg to linker fra forumet. XboX460 med eller uten hd-tv og RGB-svart kabel Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Ble for dårlig bilde på kameraet for at du skal kunne se forskjell :8 Sorry Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Sånn?? Neida, hehe (DETTE ER IKKE HDTV VS VANLIG) Noe jeg trodde det var først :!: Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Etter det jeg vet, så vil ikke grafikken bli noe dårligere på vanlig tv, men det vil ikke bli like skarpt hvis du skjønner? Lenke til kommentar
whom Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Føler hd er gjort mye mer komplisert enn det egentlig er. Slik jeg ser det, er det som du har det råeste hardware innen PC, men kan bare velge 800x600 oppløsning og da er det ikke rom for så altfor mange detaljer. Kan vel også sammenlignes med megapiksler på kamera. Det er f.eks stor forskjel på 60 bilder i sekunder med 05 mp kontra 3 mp Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Trur ikke det er noen vits i å vente. *løpe å kjøpe når butikkene får den* Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Du kan se det slik, hvis du fyrer opp oppløsnigen på et PC spill så blir jo grafikken bedre (kantene blir jevnet ut osv). Akkurat det samme med X-Box 360 spill da alle støtter 720p så blir oppløsningen høyere og spillene ser mye mer renere ut. Gamespot har forøvrig en artikel om det her EDIT: Fant ut noen bilder på nettet Personlig synes jeg at X-Box 360 spill ser meget pent ut i HD. Litt til Endret 3. januar 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå