Jubelee Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 I gammel kjapp fart kastet jeg meg rundt når jeg skulle kjøpe trådløstkort til min far. Jeg plukket med meg pci-sokkel kort.. Finnes det andre utgaver? får det ihvertfall ikke til å fungere... Litt for nybegynner kanskje;) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Finnes usb-versjoner og, men det skal da være mulig å få det du har til å fingere ja.. Lenke til kommentar
Jubelee Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Så vanlig sokkel, uavhengig om det er pentium 1 2 eller 3 eller agp eller pci hovedkort, er altså pci?? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hvis det er pci på hovedkortet i maskinen du skal ha det så skal det fungere med et pci nett-kort. Lenke til kommentar
Jubelee Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Kortet passer jo nedi sokkelen, det kan vel bare bety at det er en pci sokkel? Nå skal det sies at dette er pci som det ikke har stått kort i på en stund, kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
Magic Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kortet passer jo nedi sokkelen, det kan vel bare bety at det er en pci sokkel? Nå skal det sies at dette er pci som det ikke har stått kort i på en stund, kan det ha noe å si? 5378786[/snapback] Skal ikke ha noe å si det heller nei. Sjekk i enhetsbehandling om ikke det er noen konflikter. Drivere som ikke er lagt inn skikkelig e.l. Lenke til kommentar
Jubelee Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Tror dere en real formatering kan hjelpe på, er vel en stund siden det er gjort tror jeg nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå