Gå til innhold

club3d 7800gt til 2500 hos netshop

Anbefalte innlegg

Grunn til å juble for de med pci-e dette ja.

mvh

5397399[/snapback]

I second that. Synes det skal komme et godt tilbud på AGP-kort snart.

5397494[/snapback]

Synes eg og, sitter på eit radeon9700 som kunne trengs å bli bytta ut. Vifta er død og gpu underklokka 40%

Eg hadde slått til på detta tilbodet om det hadde vore AGP, men sånn som det er nå så får eg bare vente og heller kjøpe eit pci-e system. GF6800 GS agp koster jo like mykje og er eindel treigare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da ligger dette kortet sammen med et A8N-SLI HK og venter på meg på posten. skal bli morsomt å se en liten ytelsesøkning fra mitt nåværende TI4400, hehe. :)

bare synt at databutikken.com ikke var like raske med sendingen sin, så får bare håpe at CPUen også kommer i morgen, men tviler egentlig litt.

Lenke til kommentar

hehe, joa. husker veldig godt sist oppgradering av skjermkort. da var det fra voodo3 3300 AGP til TI4400. så tviler absolutt ikke på at det blir litt av en overgang. :)

angående PSU så har jeg akkuratt vært hos microplex i dag og kjøpt en fortron PSU på 400W som holder mer enn nok til mitt bruk, ettersom jeg kommer til å bruke begge PSUene. den nye til HK, den gamle til vifter og disker osv. så den saken blir nok ikke noe problem. :)

Lenke til kommentar

Ja, er obs på det. men nå har det seg sånn at jeg har kastet maskinen opp på loftet hvor den kan stå og støye omtrent så mye den vil, siden jeg sitter i etasjen under og hører absolutt ingenting. ble så lei av den støyen til slutt siden jeg hadde maskinen på soverommet og den sto på 24/7, så til slutt bare forlengte jeg alt som var av kabler, lagde et hull i taket, og dyttet både maskinen og en hylende UPS opp på loftet. å plutselig var det fred på jord. ah! :)

har vel i og for seg sikret meg med nok strøm nå ja. har i tillegg en UPS med batterikapasitet på ca 1 - 2 timer. så er ganske godt sikret for at maskinen ikke restarter eller finner på noe tull pga noe er feil med strømen i allefall, tror jeg.

varmeutvikling, vel... nå er det sånn at jeg overklokker om vinteren, og underklokker om sommeren. hehe.

kab-tempen varierer fra ca 0c - 50c+, så er ikke lett å holde en gjevn temp. at 2 PSUer genetrerer litt mer varme har lite å si for min del egentlig, da jeg for det første kjører med kab-døren åpen, og for det andre heller ikke har plass til mer enn en PSU inne i kabinettet.

ikke helt den mest praktiske løsningen, men jeg flytter kjeldent og aldri på maskinen uansett, så nøyaktig hvordan den ser ut gjør ikke så mye, bare den virker og er dønn stabil. :)

Lenke til kommentar

har ikke noe eksternt nei. 8M++ ville blitt litt langt, selv for en cd/dvd-rom tror jeg. har kun en enkelt cd-rom. men lagrer det meste lokalt så jeg slipper å klatre opp på loftet hver eneste gang. mye raskere er det også, fremfor en cd-rom som yter kanskje 6-7MB/s på sitt beste. :) men av og til så må man jo ta seg en tur opp, men det får man leve med.

ser desverre ikke ut som at CPUen kommer så tidlig som i morgen da men. :( står fremdeles registret i oslo, og jeg bor i moss. så anntar den kommer i morgen. men så heldig som jeg er her hvor jeg bor, så stenger posten kl 17.00, og oppdaterer om at pakken har kommet ca 17.15, selv om de registrerer at pakken annkom lenge før de stengte.. typisk. men men. har ventet siden før jul, så bare det virker som det skal når jeg får det, så har ikke en dag fra eller til så alt for mye å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...