Hotel Papa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Heisann... I dag så satt jeg å hørte igjennom plata hans "Back Home", som forøvrig er ganske bra! Men så mitt utti sang nr.1 "So Tired" så hørte jeg en slags form for Barnegråt? hørtes ut som en liten baby som gråt i bakgrunden.... Tror dere dette er meningen? Hørtes ikke sånn ut ivertfall Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Siden sangen handler om å være spebarnsforeldre, med våkenetter og babyer som får sine første tenner, tror jeg absolutt det er meningen... Geir Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Allright! Måtte høre den en gang til Menneh, noen som skal på konsert med han til sommern a? Im going Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 En som Eric Clapton hadde vel ikke hatt en uferdig låt med på albumet sitt? Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 tuller du? hvor er konserten, og hvor mye koster den? vær så snill si at den er i spektrum, koster under 10 lapper og er for alle under 18 og? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 tuller du? hvor er konserten, og hvor mye koster den? vær så snill si at den er i spektrum, koster under 10 lapper og er for alle under 18 og? 5379748[/snapback] Du er nok forseint ute! Blei utsolgt for en stund siden! Og ja, det var i spektrum og den var for alle Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Skal selv på Eric Clapton i juli. Heldigvis var billettene noenlunde billige, det var igjen gode plasser og du kunne være under 18. Jeg vil tro at å få billetter er en smal sak, men å få dem til en ok pris er nok utenfor rekkevidde Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 uæææ.. Det var litt av en dårlig nyhet.. er det en sånn en "unplugged" hvor han spiller fine sanger på akustisk? fordi det er egentlig det jeg liker best ved han. og at han tar med seg så mange flinke musikere. mannen er et geni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå