Xabi-Alonso Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei Leser en del om at prisene vil synke når det kommer nye kort. Det jeg lurer på er, vil det synke mye? Når ca eventuellt? Kanksje ikke lett og svare på, men jeg syns det kommer noe nytt hele tiden, så det jeg lurer på er om vi snakker en betydelig reduksjon på f. eks. 7800gt /gtx ? eller snakker vi bare en 100-lapp ellernoe? Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Se på netshop.no Ukens tilbud.. 7800Gt til 2500 ! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Argh, synd det er PCI-e. Leter etter billig med godt AGP-kort for tiden. Blir vel noe demovare på meg. Lenke til kommentar
MartinKS Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Argh, synd det er PCI-e. Leter etter billig med godt AGP-kort for tiden. Blir vel noe demovare på meg. 5380460[/snapback] Jeg har det samma problemet. Ikke at det er dårlig utvalg av det, nei det er dyrere og. Men vurderte først et PC x800gto 256mb for kr. 1749. men fant ut at jeg sannsyneligvis ville snart bytte til pci-e fordi agp går nå snart ut av dato. Med henhold til den konklusjonen så vurderer jeg heller et Sapphire x800gt 256mb til en litt mindre pris: ca 1600kr. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Tror jeg skal gå for et demobrukt 6800GT. Grunnen til at jeg er på utkikk etter nytt AGP-kort nå er at mitt forrige X800 PRO-kort plutselig bestemte seg for at "powercable not connected". Så jeg tar ikke sjangsen på å få et suicidalt grafikkort fra ATI igjen Men stemmer det du sier, mindre utvalg og faktisk dyrere for AGP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå