Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Helt siden jeg fikk PCen har jeg hatt problemer med at jeg får blåskjerm helt uten videre. Har prøvd å trigge den, men klarer ikke finne ut hva som står bak det. I blåskjermen står det "DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_READY" og STOP med masse tall og bokstaver, og HTTP.sys med masse tall og bokstaver. Snakket med Komplett.no om dette, og har sendt inn PCen for service, men de klarer ikke finne ut hva som er feil. Ifølge dem så har de byttet ut skjermkort, oppgradert drivere og oppgradert BIOS, men problemet er der fortsatt. Jeg kan gjøre hva som helst, også kommer den opp. (Fikk en da jeg nesten var ferdig med dette innlegget så jeg måtte begynne på nytt). PCen min inneholder følgende: HK: ABIT KN8 ULTRA RAM: Corsair Vaule S PC3200 DDR-RIMM 1024MB HDD: Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 8MB 7200RPM Skjermkort: XFX GeForce 6800GT 256MB GDDR3 CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2,2 GHZ Socket 939 BOXED PSU: Hiper ATX 480W 20/24PIN bare spør om det er mer dere trenger å vite. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 prøv å kjøre memtest. kan være feil på minnet.. kommer ikke på noe bedre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Glemte å si dette Sist så flashet vi BIOS og byttet skjermkortet. Vi spilte og spill som f.eks WarCraft og Doom3 uten problemer. I tilleg kjørte vi følgende testprogrammer uten problemer: 3D MarK05 MemTest SamsungDiag REDIGERT: Får vel sende inn PCen på nytt. Får bare krysse fingrene for at det ikke blir en evig syrklus(ting) med returnering -> tilbake -> returnering -> tilbake osv Endret 3. januar 2006 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå