x-team Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei. Får en Cerwin Vega CLSC'S 15'' sub i posten fra hifiklubben om noen dager, noen som har hørt eller har den subben? Trøkker den bra? Osv.. Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei! Joa den trykker bra den. Er litt treg/buldrete bassrespons til musikk men det er ikke så mye at man merker det noe særlig. Men det er til film den virkelig spiller med Lenke til kommentar
x-team Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Skal bruke den med et par CLSC 10'' høytalere. Tror det vil bli ganske bra. Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Javist, blir bra det. Men Vist det enda sku bli for lite så kan man jo kjøpe en til Cerwin Vega CLSC-15s Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg har ikke hørt akkurat denne, men har hatt LW15X. Smeller jo ganske godt, men går ikke så veldig dypt. Clsc har fått god omtale, men til film hadde jeg personlig utvilsomt tatt steget opp til SVS PB10. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Film er det ikke så mye av i gården her.. er mer musikk 24/7. Hifiklubben og litt tester sa at CLSC'S subben går veldig dypt og er sinsykt bra. En på hifiklubben mente jeg kom til og få et sinsykt bra oppsett. Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har den..... Du blir råest i gata... Men seriøst, meget bra, den er laget for å kunne spille MEGET høyt, den trenger et par raske fronthøtalere (typ de du nevnte) for å spille bra. Subben flytter luft for å si det sånn, Spiller bra dypt men den kommer til ett punkt, ca 25Hz, der den gir seg ganske brått. Men da kan den ikke høres lengre Har selv putta den i Bagasjen på bilen (stort Volvo bagasjerom), sammen med en strømmkonværter! Ennå er det bare dasjbordet som har løsna Du får MEGET mye for penga, selv som noen sier har den EN svakhet, 15" er litt treg, men det løser seg med bra fronthøytalere. Subben er også meget plasseringsvenlig Lenke til kommentar
x-team Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Bestilte totalt et par Cerwin Vega CLSC 10'' høytalere og får CLSC'S 15'' snart. Den var utsolgt så måtte få den litt senere. Tror dere at dette blir et bra oppsett? Vet det ikke er anlegg til 150.000kr som mange her har men til de penga jeg har brukt på det og generellt anlegg? Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Man angrer som regel hvis en har kjøpt allt for dyrt utsyr.. Men også hvis man har kjøpt ett for billig annlegg Cerwin Vega er kansje ikke det mest vellspillende du kan få for penga, men absolutt det som gir mest trøkk og flytter mest hår på bena! (Hvis man har noen da) Lenke til kommentar
x-team Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Hvis man har noen ja. Inntrykket mitt er at det kommer til og spille veldig bra. Har ikke en syk forsterker men er bedre enn NAD C350 i allefall så den bør holde. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 det kommer neppe til å spille særlig bra, men høyt og med mye bass... Lenke til kommentar
x-team Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2006 Nå har jeg fått denne subben og den spiller utrolig bra sammens med mine Classic 15'' og Classic 10'' høytalere. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 hei jeg har de samme classic 10" høyttalerne. er det ikke bedre å kjøpe 12" subben? jeg ser på film omtrent hver dag og savner dypbass fra en sub. men jeg hører mye musikk og er følsom på at lydbildet skal være riktig. hører med en gang om noe ikke er som det skal. så hvis subben ikke henger med går jeg heller ned et hakk for å få en sprekere en... så er 12"'ern et bedre valg med tanke på både rumling og fart? regner med at 12" fra CV spiller brukbart uansett men.... Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Om du kunne legge i en tusing mer så hadde SVS PB-10 vært bedre. Rask og raffinert til musikk. Spiller LETT ned til 20hz og lever et meget godt lydtrykk. 10" høres lite ut, men tro meg, den trykker! Husk at når du kjøper sub så er plassering viktig som F... Utfasing og stående bølger kan gjøre at du blir utrolig skuffet. Så uansett hvilken subwoofer du bestemmer deg for så eksperimenter med plassering. Å gå til innkjøp av en lydtrykksmåler er heller ikke dumt. Radio shack analog kan være et meget godt hjelpemiddel for å finne den optimale plassering. edit: Leste ikke hele tråden før jeg svarte. jaja Endret 10. februar 2006 av arnizzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå