Tøråsen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei jeg skulle ha hatt noen bra bassanger, kan dere si noen?? mvh Marius Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Veit ikke helt hva du mener med bass-sanger men her er et par sanger med fremtredende bass-spilling ihvertfall Karate - Sever Karate - Airport Rage Against The Machine - Take The Power back Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Around the World av RHCP er jo litt kul... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Du burde kanskje utdype spørsmålet ditt? Skal du ha en sang med utpreget bass i noen form( f.eks Seinfeld- introen) eller skal du ha en sang som dunker?( typ: bilmusikk og heavy beats) Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Er du ute etter tilgjengelige solostykker, burde du sjekke ut # 41 med Dave Matthews band og Victor Wooten som gjesteartist. Ellers kan du jo høre på "run for cover" av David Dandborn. Er du ute etter det litt mer spesielle, kan du jo alltid sjekke ut noe jaco pastorius Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Er du ute etter det litt mer spesielle, kan du jo alltid sjekke ut noe jaco pastorius 5381959[/snapback] Isåfall kan hele Heavy Weather fra 1977 av Weather Report anbefales. Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Tenker mest på dunk dunk sanger Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Tenker mest på dunk dunk sanger 5382965[/snapback] Haha, da melder vi jazz-, funk- og punk-rock-fantaster oss ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det du er ute etter er denne: Basskraft - A Tribute to Kraftwerk. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det du er ute etter er denne: Basskraft - A Tribute to Kraftwerk. 5383038[/snapback] Lars p = Tande p Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Lars p = Tande p 5385005[/snapback] Vi heter jo begge Pedersen. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Lars p = Tande p 5385005[/snapback] Vi heter jo begge Pedersen. 5385026[/snapback] Nja...Tante P heter vel egentlig Petersen, vel? Tande Weed Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Nja...Tante P heter vel egentlig Petersen, vel? Tande Weed 5385092[/snapback] Jeg kom fra Journalisthøgskolen og trengte en signatur. Ingen skrev etternavnet mitt riktig (Tande-Petersen). det var enten Pettersen med to t`er eller Pedersen med d, så jeg eliminerte problemet med å sette punktum etter p`en. Nå er det bare mora mi som kaller meg Alf. Han er kjent som Pedersen, men het Petersen ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå