Kaeso Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg har sendt inn et emne om dette før men.. Nå er problemet annerledes: Grafikken i spillet er Ok, & det går egentlig greit no.. Litt hakk her og der men.. Etter litt, klikker hele greiene, lyden går videre men bildet er fryst. Jeg med min tåplige tolmodighet har aldri ventet for å se om spillet kanskje starter igjen, for det tviler jeg på. Hva kan jeg gjøre? Har lastet ned patch.. Lenke til kommentar
Mass Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Spillet hakker fordi at GTA3 er en lame konvertering ifra PLaystation 2 til datamaskin. Prøv heller Mafia, det er jo lagd til PC. Computer er jo bedre. Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Kan man rappe biler i mafia da? =) Åssen krav har det.. Hrz og sånn.. Takker for spilltips, kjeder meg voldsomt for tida.. :sad: Lenke til kommentar
pcBaktus Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Man kan stjele de bilene man har kjørt før, i oppdrag ect. Og de bilene man lærer seg og bryte opp. Er ikke sikker på mhz krav.. Men spillet rocker mafuxxa! Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 pøh. gta 3 rokker ikke no lagg hos meg gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå