Ustedalen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Akkuratt nå fikk jeg en veldig rar telefon. Det sto ukjent som nummer, og jeg tenkte at det var en irriterende selger. Vel, tar telefonen og sier hallo. Ingen svarer på 2-3 sek, og så starter en telefonsamtale der en dame sier "Congratulation, you have just won a vacation at a cruse ship in the Caribbean." Damen var tydligvis et opptak. La på med en gang etterpå. Noen andre som har opplevd det samme? *irritert over svindlere* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hahaha, fikk den selv! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har fått noe lignende, da skulle man trykke 9 for å komme videre. La på med engang. Fatter ikke at noen går på det der. Var ei dum kjerring i lokal avisa som gikk 5 på, overskrifta var "Jeg føler meg lurt". LOL, sier jeg bare. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jupp, har fått den jeg også. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Fikk akkurat den samme. La på etter noen få sekunder. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Den samtalen stakk innom her aswell. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg fikk samme telefonen i går, bare noen dager etter at en dame hadde advart mot dette i lokalavisen. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 *snuffs* Ingen ringer meg... Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Fikk akkurat samma telefon samtalen for noen min siden Jeg ble helt paff og glad når jeg hørte at jeg hadde vunni reise og hele pakka :!: Så dum som j var så spurte jeg hvordan jeg hadde vunnet, men alt dama sa var at jeg skulle trykke 9 for å komme videre, skjønnte fort at dette var bare tull Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Noen som har opptak? :!: Mvh. Marius E Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) *snuffs* Ingen ringer meg... 5378826[/snapback] Kan vi få nummeret ditt ? Endret 3. januar 2006 av jarmo Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 *snuffs* Ingen ringer meg... 5378826[/snapback] Kan vi få nummeret ditt ? 5379093[/snapback] Dere skal vel ikke misbruke det på noen som helst måte? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Vi har fått den samme opprigningen her i huset. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 fått den jeg også, for en stund tilbake....jeg trykka 9, og hadde 2 deilige uker i karibien Lenke til kommentar
simerix Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg har fått to sånne telefoner. " Go the hell! I sayd! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Telefonen min er alldri på Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hva er det som skjer om man trykker 9 da?.. blir man svindlet for mange tusen eller? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hva er det som skjer om man trykker 9 da?.. blir man svindlet for mange tusen eller? 5379822[/snapback] Etter hvert kommer det at du må oppgi kontonummeret ditt, og da starter de å trekke penger. Vi har også fått denne telefonen et par ganger, men bare lagt på Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Tar aldri ukjent nummer uansett. Så kommer ikke til å få dette problemet uansett Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Ja jeg og fikk denne telefonen blei mistenkelig når det var skult nummer og man må trykke 9....Tenkte visst jeg gjorde dettte så gikk nabo huset opp i flammer elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå