Raspeball Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg skal kjøpe meg en ny skjerm. Det skal være en 19" LCD og skal koste under 3000 (det kan hende jeg strekker meg litt over), men jeg går ut i fra under 3000. Kom over netshop.no sitt tilbud denne uken. Skjerm 1 - Xerox Denne virker da grei. Spesielt likte jeg løsningen med glassplate som forenkler rengjøringen. Så kommer mitt store spørsmål. 20 ms responstid. Er dette godt nok? Jeg spiller mye Battlefield 2 (ikke hardcore gamer) og har fått hørt at man helst burde under 16 ms ved spilling av såpass krevende FPS. Vil jeg merke mye ettersleng med denne skjermen? Kom også over et annet alternativ på netshop: Skjerm 2 - Samsung Det er ikke et krav at den skal kjøpes hos netshop, jeg kan handle fra komplett også (evt andre, men skal bestille noe annet fra komplett òg, så det blir kanskje en fordel), men for all del, der det er billigst blir jo sannsynligvis der jeg bestiller, med mindre det er snakk om 100 kr eller noe. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Kan du strekke deg litt over 3000,-nkr så ville jeg heller ha satset på denne fra Samsung Den er veldig bra til spill...Lav responstid er viktig..... Endret 3. januar 2006 av Znoken Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Kan du strekke deg litt over 3000,-nkr så ville jeg heller ha satset på denne fra Samsung Den er veldig bra til spill...Lav responstid er viktig..... 5377754[/snapback] Ja, jeg har tenkt en del på den, og tror jeg heller mot den. Virker som en meget bra skjerm. Kjøper jeg den, blir det fra komplett. Er like billig der. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det finnes per dags dato ingen standard som skal benyttes når responstid måles. Se deg derfor ikke blind på 20 ms. En skjerm produsenten oppgir med 20 ms kan være bedre enn en på 16 ms med tanke på responstid. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Det finnes per dags dato ingen standard som skal benyttes når responstid måles. Se deg derfor ikke blind på 20 ms. En skjerm produsenten oppgir med 20 ms kan være bedre enn en på 16 ms med tanke på responstid. 5392212[/snapback] Ja, har tenkt mye på det i det siste da. Har jo ikke kjøpt noe enda. Får kanskje kjøpt noe i gjennom jobben til min far. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå