Gå til innhold

Vurderer 3G telefon, men hva? W900i? N71?


Anbefalte innlegg

Jeg har for øyeblikket bare en Nokia 6600, som snart må byttes ut. Har lyst på en 3G telefon når jeg da først skal ha en ny telefon. Har ikke noen spesielle krav, men ett bra kamera og MP3 spiller synes jeg kan være kjekt!

 

Sittet og lest litt på prisguiden og diverse steder. De 2 telefonene jeg kanskje har mest lyst på, er enten Sony Ericsson W900i eller Nokia N71.

 

For meg som bare har hatt Nokia før, vil jeg ha problemer med f.eks. en SE? Eller er menyer og styring av begge disse lettfattelige og greie?

 

Hvordan er kamskjell (N71) kontra W900i som du vrir ut? Hva er best? Jeg har aldri hatt noen slike telefoner.

 

Er en 3G telefon verdt å kjøpe, eller skal jeg bare kjøpe meg en vanlig telefon? Har også sett litt på SE W550i, W800i og K750i - men har lyst på 3G uten at jeg egentlig vet om jeg har bruk for det? :blush:

 

N71 er den som tiltaler meg mest rent estetisk. Hva kan den havne på prismessig hvis jeg kjøper den med ett Tele2 abonnement tror dere? Har Telenor per idag, men har lyst til å bytte til Tele2 (mest trolig det til 119,- i mnd, Mobil Pluss eller hva det heter?).

 

Overbevis meg gjerne om hvilken telefon jeg skal kjøpe og om jeg "trenger" 3G! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...