Gå til innhold

Fjerning av warning

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det finnes noe løsning på dette i skrivende stund, men problemet er slik. Har forumet noe løsning på fjerning av warning på brukere? Det er jo selfølgelig at en bruker som har vært her i 3 år etterhvert bygger opp til warning på diverse småpell, og da er det jo ikke unaturlig å utestenge personen hvis han går til totalangrep på en bruker, men det må jo ses til hensyn til noe annet. Kanskje finne en løsning med at det fjernes 10% warn hver 3 måned, bare for å sette et eksempel. Er det bare meg som er "rar" her?

Jon Danielsen

20% warn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dem har ikke hatt advarsels-systemet i over tre år. :p

Broren min registrerte seg september 2003, og siden det systemet ikke var inne ble han utestengt i stedet.

Uansett, hva gjør det vel å ha advarsler? Om du når hundre ser de på hva slags advarsler du har før de gir deg ferie.

Lenke til kommentar
Det er jo selfølgelig at en bruker som har vært her i 3 år etterhvert bygger opp til warning på diverse småpell

5377585[/snapback]

Jasså? Har vært her siden slutten av 2001, men har fremdeles ikke fått warn :)

Vet at denne kontoen er registrert i 2002, men noen byttet passordet på min første konto :/

Lenke til kommentar

Nei, dette er ingen god løsning.

har selv vært her i snart 2 år og jeg har da fått noen advarsler for noen småting, noe fordi jeg ikke visste om reglene her (ja, faktisk) og noe fordi jeg fortsatte en diskusjon som jeg ikke så en mod hadde satt en strek på. Men men... har et stykke igjen til 100% og hvis jeg når det med likt tempo som i dag tar det en del år til og da kanskje de er så greie og slettet en advarsel som er 7 år gammel?

Lenke til kommentar
Vet ikke om det finnes noe løsning på dette i skrivende stund, men problemet er slik. Har forumet noe løsning på fjerning av warning på brukere? Det er jo selfølgelig at en bruker som har vært her i 3 år etterhvert bygger opp til warning på diverse småpell, og da er det jo ikke unaturlig å utestenge personen hvis han går til totalangrep på en bruker, men det må jo ses til hensyn til noe annet. Kanskje finne en løsning med at det fjernes 10% warn hver 3 måned, bare for å sette et eksempel. Er det bare meg som er "rar" her?

Jon Danielsen

20% warn.

5377585[/snapback]

Ingen selvfølge det. Har vært her endel år, stort sett i OT og ikke fått noen warn, nærmeste var en koselig pm fra den elskverdige TWFA om at jeg virket litt hissig i det siste (var ifjor sommer).

Er bare til å oppføre seg det. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...