IronTurd Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Heisan Fatter vurderer å oppgradere maskina si, men har ikke så mye penger for tiden. Derfor satt jeg opp et forslag med en Sempron 2800+ socket 754. Han bruker maskina til litt forskjellig, men spiller inn og redigerer en del musikk. Derfor er alle forslag som kan bidra til å redusere støy hjertelig velkommen. Men til saken: Jeg er usikker på hvor mye varme cpuen utvikler og om det er mulig å bruke en passiv kjøler på denne? I så fall hvilken? Hovedkortet jeg har plukket ut er Asus K8N-VM for å få med et integrert skjermkort. Er litt usikker på kabinettet, men jeg tror det blir et In-Win S508. Det sies at psuen som følger med er rimelig stillegående. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 selv har jeg valgt dette av kabinett. https://prisguiden.no/produkt/24602 driver og bygger nesten likt system for en kamerat. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=22387 pris 5 lapper Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Men er det mulig å kjøle en sempron 2800+ passivt? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 tror nokk ikke det nei da blir det vannkjøling Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg går god for In-Win PSU'en. Den er stille som en mus med sin 120mm vifte.... Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Da blir det In-Win kabinettet Vannkjøling blir det nok ikke... Om noe skulle skje har ikke fatter peil, og da blir det dyrt og vått Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Finnes et kabinett fra zalman som har passiv heatpipe-kjøling av cpu\gpu\hdd. Var kanskje litt utenfor budsjettet da Zalman TN500Af Endret 4. januar 2006 av Humbug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå