quakie Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 les denne artikkel på vg.no... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=112207 Skjønner ikke at det går an å være så trangfattet!! Uff!! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 De mangler noe trengende i hodet, ja... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg går faktisk på slåtthaug, hørte ingenting om det som skjedd ei 10ende, men her på 8ende og 9ende så kasta folk grisehyl i gangene og i heisen osv... Så teit at folk kan bli så idiotiske Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kunne ønske jeg var like kule som de folka. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg har egentlig ganske vanskelig for å forestille meg at det er mulig å bli så dum. Noen har rett og slett så lite vett at "dum" egentlig ikke er en god nok beskrivelse. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hehe.. da jeg gikk i 10'ende fyrte en kompis av meg en tanks i vår kantine.. Var litt morsomt når en lærer kom å sa det luktet krutt mange rare unnskyldninger da ble ikke store skaden da, er betong-gulv der så Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Steffy! Hva har du stelt i stand nå da? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Teit, minner meg om engang på ungdomsskolen, da en fyrte av en sånn lysfontene på klasserommet. Da ble det røyk, men det rare var at ikke brannalarmen gikk. Idioten som fyrte visste ikke noe hensyn, og dreiv å la den rundt på pultene så det sprutet på både bøker og klær. Han har aldri vært den mest hensynsfulle heller da. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 har selv gått på slåtthaug. lillebroren min går i denne klassen som tente på hyleren. trodde alle nektet blankt for å ha hatt noe med det å gjøre. var mange i klassen min i 10.ende som pleide å tenne på blanko i klasserommet. når jeg er i gang kan jeg jo nevne; -han som pleide å blotte kuken sin -han som ødela en mobiltelefon hver uke -han som stiftet seg selv i armen og stakk hull i underleppen -de som sniffet formfett -og de som drev å kvelte hverandre sånn at de besvimte. -var også en som hev en jente inn i en veg sånn at det gikk hul på den. tider det. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det finnes dumme folk over alt... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 -var også en som hev en jente inn i en veg sånn at det gikk hul på den. 5378191[/snapback] Gipsvegg? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 har selv gått på slåtthaug. lillebroren min går i denne klassen som tente på hyleren. trodde alle nektet blankt for å ha hatt noe med det å gjøre. var mange i klassen min i 10.ende som pleide å tenne på blanko i klasserommet. når jeg er i gang kan jeg jo nevne; -han som pleide å blotte kuken sin -han som ødela en mobiltelefon hver uke -han som stiftet seg selv i armen og stakk hull i underleppen -de som sniffet formfett -og de som drev å kvelte hverandre sånn at de besvimte. -var også en som hev en jente inn i en veg sånn at det gikk hul på den. tider det. 5378191[/snapback] Haha, hørtes ut som skolen vår. -han som pleide å blotte kuken sin (En fyr som gikk i klassen min tidligere) -han som stiftet seg selv i armen og stakk hull i underleppen (Har en kompis som tok hull mellom begge øynene, underleppa og overleppa med nål. -og de som drev å kvelte hverandre sånn at de besvimte. (Dette var jo en ungdomstrend for noen år tilbake) -var også en som hev en jente inn i en veg sånn at det gikk hul på den. (Vært såpass mange hull i gipsveggene utenfor lærerværelsene at de bare henger tepper over halve gangen) -de som sniffet formfett (Vel, ikke formfett, men en god del hasj) Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Ja det fins mange fine skolelever i det vidstrakte land.. :!: Det har faktisk ikke hendt så mye alvorlig på den ungdomsskolen jeg gikk på(Gaustad ungdomsskole ved Fredrikstad, nei det er ikke Gaustad ved Oslo! ) Kan faktisk ikke huske at noen fyrte av en rakett der, bare noen usle kinaputter.. :!: Det var en kamerat som lagde en "blyantbombe" da, men ikke noe mer !! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Glint: Haha Skulle vært til stede og dengt idiotene i veggen Fyrverkeri hører ikke hjemme innendørs. Finnes mange skruer. En som tar sikkerhetsnåler inn i armen sin som et fancy "party trick". Han som slikket opp yoghurt fra gulvet, spiste også et halvt stearinlys. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Herregud! her har vi noen skikkelige smartinger Eneste alvorlige jeg kan huske fra ungdomsskolen var da ei jente i paralell klassa mi tente på søppeldunken på jentedoen Og da noen hadde knust dassen på guttedoen, helt sant, den var nesten pulverisert Alltid noen som skal finne på noe faen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Herregud! her har vi noen skikkelige smartinger Eneste alvorlige jeg kan huske fra ungdomsskolen var da ei jente i paralell klassa mi tente på søppeldunken på jentedoen Og da noen hadde knust dassen på guttedoen, helt sant, den var nesten pulverisert Alltid noen som skal finne på noe faen 5378645[/snapback] Vi greide å bokse et hull i veggen helt bakerst, veggareal som ikke blir utnyttet uansett (Ja, gipsvegg) Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 -var også en som hev en jente inn i en veg sånn at det gikk hul på den. 5378191[/snapback] Gipsvegg? 5378273[/snapback] var ca 1 - 1,5 cm med sånn kritt lignende stoff Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 En kamerat av meg tok svartkrutt i hånda og tente på. Men det var utendørs da. Jeg var da ikke tilstede og fikk advart om at det var en dum ting å gjøre Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 En kamerat av meg tok svartkrutt i hånda og tente på. Men det var utendørs da. Jeg var da ikke tilstede og fikk advart om at det var en dum ting å gjøre 5378765[/snapback] Hvordan i all verden gikk det med hånden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå