karl hungus Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 jeg installerte nettopp winxp pro og surfa raskt inn på skandiabankens sider for å betale den nye pcen min, men da jeg ville laste ned ms java virtual machine får jeg bare opp en dum side fra microsoft som sier de har slutta å dele ut jvm til xp?! hva skal jeg gjøre nå, laste ned java fra sun? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Ja, du må laste ned java fra Sun. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Forumet har en søkefunksjon som du bør bruke. Dette er til venstre side under "Forum Meny". Håper noen sletter denne tråden, det er jo 10. tråd (minst) om samme problem... [ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-09-08 17:13 ] Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Her er en link til virtual java mashine, hvis du ike har funnet den noen andre steder; ftp://ftp.visualware.com/pub/java/msjavx86.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå