fargoth Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Googlet litt etter sangtekster, og fant en side hvor musikkvideoene hans ble kommentert. Synes denne kommentaren var ufattelig morsom: I think he's singing about pie, and about how he wishes he had some. :!: Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Begynner det ikke å ta av litt for mye nå? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Gratis Bob animasjoner, mekket av meg selv: Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det begynner definitivt å ta av alt for mye. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Gratis Bob animasjoner, mekket av meg selv: 5390313[/snapback] Jeg ELSKER deg, fargoth! Eller, det er bare noe jeg sier fordi jeg tror du er vennen til Bob og vil komme nærmere Bob... Lenke til kommentar
Spar Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Fargeroth den gode, lag noen der han sitter på kjelken også? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Råe animasjoner Kan vel ikke være tilfeldig at det har begynt å dukke opp en del tvilsomme ting i gjesteboka hans nå? "Bob! You are so sexy and clever at singing! I LOVE YOU BOB!" - Geir, Norway Endret 5. januar 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Råe animasjoner Kan vel ikke være tilfeldig at det har begynt å dukke opp en del tvilsomme ting i gjesteboka hans nå? "Bob! You are so sexy and clever at singing! I LOVE YOU BOB!" - Geir, Norway 5391163[/snapback] En av oss som er synderen, eller sprer ryktet seg som ild i kjønnshår? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Zanger Bob = Best gubbe. 5379613[/snapback] feil, zanger betyr enkelt sanger det rette svaret er sanger bob. 5380088[/snapback] Åh, jeg skjønte ikke det jeg. Jeg mente ikke at Zanger Bob var best, men jeg mente at det ble oversatt sånn. Du har helt rett, selvfølgelig. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Tok meg den friheten å komme me en bedre oversettese av sangtitlene Als de zon weer gaat schijnen - "Når solen skinner igjen " Laat het sneeuwen - "La det snø" Skal se om eg orker å oversette hele sangtekstene for dere senere Endret 6. januar 2006 av AssKicR Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 HAHAHA, HA! For en rytme på den gutten når han rocker med foten. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Fargeroth den gode, lag noen der han sitter på kjelken også? 5390950[/snapback] Skal se om jeg ikke får mekket noen flere av "gutten med gullstemmen". Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Skal vi se. Her har vi en feit nederlands unge som synger barnesanger med ei jente som kan bare bevege seg sidelengs i en halv-rytmisk bevegelse. Falt ikke helt i smak for meg... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Skal se om jeg ikke får mekket noen flere av "gutten med gullstemmen". 5393678[/snapback] Gullstemmen :!: det var jommen me årets Lenke til kommentar
Spar Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Nye animasjoner: 5394481[/snapback] Å HERREGUUUUD !!!!!! du er konge fargeroth ! høyt respektert medlem i zangerbob klubben du nå Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg mener at han i Als de zon weer gaat schijnen synger han "Er jeg din rompeeeeebaaaaaall" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Ingen som har forstått at han heter fargoth og ikke fargeroth? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Å HERREGUUUUD !! du er konge fargeroth ! høyt respektert medlem i zangerbob klubben du nå 5394517[/snapback] Wee. Gratis wallpaper: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå