Fredrik Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hadde Bob takket meg, hadde jeg tørna helt og ikke vasket meg på flere måneder. 5383231[/snapback] Øh, hvorfor? Han ser jo renslig ut. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Hadde Bob takket meg, hadde jeg tørna helt og ikke vasket meg på flere måneder. 5383231[/snapback] Øh, hvorfor? Han ser jo renslig ut. 5383369[/snapback] Av stolthet da seff? Hadde John Gotti tatt på meg, hadde jeg aldri vasket meg mer... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Å så teit jeg er. Leste helt feil. Da skjønner jeg deg, smeboe! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Tenker litt på det AnAnAs sa når jeg ser på avataren din, fredrik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Tenker litt på det AnAnAs sa når jeg ser på avataren din, fredrik 5383503[/snapback] Lurer på om det er mulig å skaffe noen album av karen. Jeg skal gjøre mitt beste. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Herregud for en sie... Uansett hva jeg skriver i gjesteboka, får jeg ikke skrevet noen ting får bare Laat hier Uw berichtje achter voor Bob.berichtje wordt naar goedkeuring van het managment geplaatst. Som jeg skjønner sååå mye av Så prøvde jeg å oversette med babelfish: Your berichtje leaves for Bob.berichtje to approval of the managment is placed. Skjønner ikkeno jeg nå Kan de ikke bare åpne den slik at jeg kan skrive hva jeg vil om Zangerbob Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Alle innlegg godkjennes før de legges ut. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har ikke ledd bedre på veldig lenge. Ahahaha. Dette var jo humor av ypperste kvalitet. Trenger flere slike videoer. Jaja. Lurer på om det finnes flere videoer av guttungen. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Å herreguud ! Har sett dem så mange ganger nå! Kan snart teksten ffs Endret 4. januar 2006 av Spar Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det er dumeste eg har sett. Skulle tru det var kødd Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har ikke ledd bedre på veldig lenge. Ahahaha. Dette var jo humor av ypperste kvalitet. Trenger flere slike videoer. Jaja. Lurer på om det finnes flere videoer av guttungen. 5384163[/snapback] er vel bare å google han eller bruke andre programmer til å se om du finner noen Lenke til kommentar
Spar Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Har ikke ledd bedre på veldig lenge. Ahahaha. Dette var jo humor av ypperste kvalitet. Trenger flere slike videoer. Jaja. Lurer på om det finnes flere videoer av guttungen. 5384163[/snapback] er vel bare å google han eller bruke andre programmer til å se om du finner noen 5384969[/snapback] Tro meg, du finner intet... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Alle innlegg godkjennes før de legges ut. 5383937[/snapback] Da mener jeg uansett hva jeg skriver: OMFG LOL Moust funny video i ever seen :!: LOL you Sux eller: Damned you are a good singer, I Love you Bob! osv osv... samma, virker som de ikke liker meg Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Kanskje det ikke sitter noen 24 -7 og godkjenner da. gi det en dag el no Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 tenkte meg det var en maskin som filtrerte bort meldinger som kom fra f.eks en ip adresse som hadde skrevet noe stygt før, eller noe, slik som at den siler bort meldinger med: "Sux" "n00b" osv... du skjønner tegninga... Men alikevell, alt jeg skriver.... Lenke til kommentar
Spar Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Hvis Zanger Bob noen gang svarer meg på ett eller annet personlig, skal jeg takke gud! Han er mitt største forbilde nå... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 HAHAHAHAHAAHAHHA! uttrykket til jenta bak på kjelken sier bare en ting, "skyt meg". 5381492[/snapback] Tenkte akkurat det samme Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Han her var fet. Beste siden Heino for min del! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Hu jenta var heit, da! (For de som er trangsynte mener jeg ikke dette...smårips er ikke greia mi ) Nei, hu må ha vært innleid, ja. Sitter jo med det dølle ansiktsuttryket og bare rugger fram og tilbake. Og Bob...ja...han tror han er deilig. Iallfall sånn jeg oppfatter det. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jenta er veldig utakknemmlig, hadde jeg fått lov til det der hadde jeg jo selvsagt vært helt i hundre.. Ser ikke de som har laget det at hun er totalt uintressert, de kunne vel tatt ei jente som var _litt_ intressert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå