Spar Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) hm. etter å ha hørt sangen noen ganger nå må jeg bare si at gutten er flink han, faktisk. en bra stemme som han kan bygge videre på, og hvis dere ser nøye etter ang. jenta så er hun faktisk en smule sjenert, en får huske på at det er deres første musikk video, og ja sangen hørest kanskje rar ut men det kommer jo av at han er uerfaren og faktisk det at sangen blir sunget på et annet språk enn vårt eget. hadde et arabisk språk vært bedre Sangen i seg selv er jo heller ikke laget for et tenårings bublikum heller da det er faktisk en blablablabla... 5380034[/snapback] Ehh....uansett hvordan du ser på det, DET ER IKKE BRA :!: !! Endret 3. januar 2006 av Spar Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Zanger Bob = Best gubbe. 5379613[/snapback] feil, zanger betyr enkelt sanger det rette svaret er sanger bob. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hm. etter å ha hørt sangen noen ganger nå må jeg bare si at gutten er flink han, faktisk. en bra stemme som han kan bygge videre på, og hvis dere ser nøye etter ang. jenta så er hun faktisk en smule sjenert, en får huske på at det er deres første musikk video, og ja sangen hørest kanskje rar ut men det kommer jo av at han er uerfaren og faktisk det at sangen blir sunget på et annet språk enn vårt eget. hadde et arabisk språk vært bedre Sangen i seg selv er jo heller ikke laget for et tenårings bublikum heller da det er faktisk en blablablabla... 5380034[/snapback] Ehh....uansett hvordan du ser på det, DET ER IKKE BRA :!: !! 5380052[/snapback] hm, hva er det du ikke liker ved sangen ? bare lurer, og gjerne en fin forklaring på det og hvorfor Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) hm, hva er det du ikke liker ved sangen ?bare lurer, og gjerne en fin forklaring på det og hvorfor Musikken, vokalen, teskten, musikkvideoen, alle de rare barna som er i videoen og ikke mist selve Zanger Bob? Edit: Jeg tør ikke se for meg denne gutten i voksen alder. Han er alledrede 100% Melodi Grand Prix. Det lover ikke bra Endret 3. januar 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hahahahah Han kom seg nesten ikke opp når han falt av kjelken Dette er noe av det morsomste jeg har sett! Ihvertfall i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Første tanke som slår meg er "Stakkar gutt, har nok hatt en hard oppvekst!". Andre tanke: "Hvorfor i helvete tar ikke de skinny nederlenderne og slår ned fyren og stikker?" Så ikke ut som om de koste seg akkurat :!: Dette er jo nesten like bra som han der starwars-duden Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva faen? skal det der funke liksom? Tror jeg ble litt utfor nå altså haha.. den er lei Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Denne hører definitivt hjemme i humor kategorien! :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Mmm, han har gjestebok også. "Bob Ge Ownt " Noen her som har lagt igjen en hilsen enda? Edit: Haha, ved nærmere ettersyn: Kan jeg tippe at denne kom herfra? Naam GeirWoonplaats Norway E-mail [email protected] Datum 03-01-2006 om 21:49:40 You are great! I'm a big fan! Endret 3. januar 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 HAhahahahahhhhahahahahahhahaha, ÅRETS latter. ROFL! Lenke til kommentar
Spar Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Hjeelp, jeg fikk mail av zangerbob :!: Elns, kanskje en svarbot... I hvertfall stod det dette: bob bedankt je voor het berichtje in zijn gastenboek.het berichtje word zo snel mogelijk door het managment geplaatst. ---------- Dit bericht is door Write2Me gestuurd namens bob. Aanleiding hiervoor was het bericht dat je hebt geplaatst in het volgende gastenboek: http://zangerbob.write2me.nl/ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Æsj, for en feit og ekkel unge. Hvis jeg hadde fått noe sånt ut av meg, hadde jeg stappet den inn igjen for harde livet. *redd* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 HAHAHAHAHAAHAHHA! uttrykket til jenta bak på kjelken sier bare en ting, "skyt meg". Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 wooooow!! fy faen så bra laget!<3 og den stemmen!! fy faen.. knuser kurt nilsen! seriøst.. det sugde.. stakkars unger som må være med på det der Lenke til kommentar
pakke Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hvis jeg hadde fått noe sånt ut av meg, hadde jeg stappet den inn igjen for harde livet. 5381449[/snapback] De mentale bildene jeg fikk av det utsagnet er eklere enn Zanger Bob noen gang kommer til å bli. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hjeelp, jeg fikk mail av zangerbob :!: Elns, kanskje en svarbot... I hvertfall stod det dette: bob bedankt je voor het berichtje in zijn gastenboek.het berichtje word zo snel mogelijk door het managment geplaatst. ---------- Dit bericht is door Write2Me gestuurd namens bob. Aanleiding hiervoor was het bericht dat je hebt geplaatst in het volgende gastenboek: http://zangerbob.write2me.nl/ 5381039[/snapback] Fritt oversatt Bob takker deg for meldingen du skrev i hans gjestebok. Meldingen vil så fort som mulig bli plassert av moderatorteamet ---------- Denne meldingen er send gjennom Write2Me fra bob. Anledningen for dette var meldingen du plasserte i følgende gjestebok http://zangerbob.write2me.nl/ Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Æsj, for en feit og ekkel unge. Hvis jeg hadde fått noe sånt ut av meg, hadde jeg stappet den inn igjen for harde livet. *redd* 5381449[/snapback] TRO meg, det hadde du angret på! (refererer til størrelsen, hvis du ikke skjønte det ) EDIT: Bob takker deg for meldingen du skrev i hans gjestebok. Meldingen vil så fort som mulig bli plassert av moderatorteamet Hadde Bob takket meg, hadde jeg tørna helt og ikke vasket meg på flere måneder. Endret 4. januar 2006 av smeboe Lenke til kommentar
Spar Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Hjeelp, jeg fikk mail av zangerbob :!: Elns, kanskje en svarbot... I hvertfall stod det dette: bob bedankt je voor het berichtje in zijn gastenboek.het berichtje word zo snel mogelijk door het managment geplaatst. ---------- Dit bericht is door Write2Me gestuurd namens bob. Aanleiding hiervoor was het bericht dat je hebt geplaatst in het volgende gastenboek: http://zangerbob.write2me.nl/ 5381039[/snapback] Fritt oversatt Bob takker deg for meldingen du skrev i hans gjestebok. Meldingen vil så fort som mulig bli plassert av moderatorteamet ---------- Denne meldingen er send gjennom Write2Me fra bob. Anledningen for dette var meldingen du plasserte i følgende gjestebok http://zangerbob.write2me.nl/ 5383194[/snapback] Fy fader så rått... Endret 4. januar 2006 av Spar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå