Fredrik Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Fy FAEN for en godgutt! Min nye helt. Stiffi & Zanger Bob! <3 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Stakkars unge! Hoho, blir nok artig for han når han blir eldre, hehe. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det var bare tragisk, så tragisk at det ble morsomt... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Dette er nå en av de ekleste, småfeite guttungene jeg har sett på veldig lenge... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 BWHAHAHAHA Noe av det morsomste ever... Og legg merke til hvor uinteressert jenta virker i begge videoene ... Er nok to rike foreldre som elsker guttebassen sin og viser det (desverre) på nettet.... Og jeg skammer meg hver gang han kommer på de øverste tonene, for det høres ut som om han kveles... Lenke til kommentar
Spar Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Ser det nå også. Hun jenta ser alltid en annen plass, og ser sinnsykt lite interrisert ut i ZangeBob Synes "Laat het sneeuwen" var den beste sangen Den var sinnsykt forferdelig stygg Rå redningsvest forresten. Stå på Zanger Bob Endret 3. januar 2006 av Spar Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Vår stakkars, stakkars venn Zanger Bob... Må være hardt for han at jenta som er LEID inn til å gjøre filmen, ikke virker interressert Og så tar Bob 3/4 av plassen på kjelken... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Aaaaaghhh! Gruuuusomt! *løper under bordet og gjemmer seg* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Dette er noe av det beste som har skjedd Internett på lenge. Rangeres rett under Star Wars Kid. Endret 3. januar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Mitt idol jeg 3lsk3r dg b0b! lol, ce avtaren min Rofl. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kunne nå i hvert fall resized skikkelig. Bob har vært min avatar på MSN i dag i hvert fall. Og også skrivebordsbakgrunn. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kunne nå i hvert fall resized skikkelig. Bob har vært min avatar på MSN i dag i hvert fall. Og også skrivebordsbakgrunn. 5379521[/snapback] Har ikke PS Brukte Paint, har spurt i avtar tråden. Lenke til kommentar
Toxon Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det ER nederlandsk. Det vet jeg. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 OOOOLD mmm hot kiddies. Han så ut som en tilbakestående turnips i trynet da. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Bob er min nye helt! *kozepå* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Skummel liten feit gutt :| Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Zanger Bob = Best gubbe. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Ååå fyyy faen ! Burde flyttes til humor-kategorien.. Lenke til kommentar
Spar Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Men er det noen som klarer å finne teksten til disse sangene, og eventuelt oversette dem slik vi finner ut av hva han egentlig synger om? Prøvde letssing.com, men fant ikke noe der. På freetranslation.com skriver man bare inn teksten, så oversettes det automatisk. Masse feil der, men vi får i hvertfall ett innblikk i noe av temaet i sangen...kanskje Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) hm. etter å ha hørt sangen noen ganger nå må jeg bare si at gutten er flink han, faktisk. en bra stemme som han kan bygge videre på, og hvis dere ser nøye etter ang. jenta så er hun faktisk en smule sjenert, en får huske på at det er deres første musikk video, og ja sangen hørest kanskje rar ut men det kommer jo av at han er uerfaren og faktisk det at sangen blir sunget på et annet språk enn vårt eget. hadde et arabisk språk vært bedre Sangen i seg selv er jo heller ikke laget for et tenårings bublikum heller da det er faktisk en barne sang man må se helheten i det og ikke bare språk og framførelse, men det er ikke lett for et tenårings bublikum som har dans/techno som hoved cd så min konklusjon er, sangen er bra til alder å ta i betrakning, med litt trening så spørs det om det ikke vil komme en slager ettervert i framtiden. musikk video er også bra men her også må man ta hensyn til alder og erfaring. hvis man hører med det riktige øret så vil man også høre at gutten faktisk har en bra stemme men ser vel heller for meg å plasere ham i en rock/pop katogori med den stemmen der. Bare min mening da Edit: han synger om den gode gamle winter wonderland men med en liten vri, mere egnet for barn enn det større bublikum. Endret 3. januar 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå