knut Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Acer har fått mye omtale for sin Ferrari-serie. Nå kommer Asus på banen med et samarbeid med nok en italiensk bilprodusent. Les mer Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Ohh, eloksert aluminium. Sikker på at Lian Li ikke også er med i dette samarbeidet? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Den ser jo rett og slett LEKKER ut! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 tar av dette med bilmerker på laptoper, kanskje det kommer en lada laptop og... Lenke til kommentar
stompy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 haha, ja jeg ser for meg den; Den er gammel, og den er utbrukt, men vi håper at noen alikvel vil kjøpe den. Vi kaller den lada! xD Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg er egentlig ikke noen fan av at bilmerker skal være et salgstriks for bærbare, men "lekkerheten" på maskinene blir en del bedre bare pga det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Etter et lite søk i google ser det ut som pcen skal bruke prosessor fra Intel, men jeg er ikke sikker, siden jeg ikke forstår språket i artiklene som jeg fant. Det er sparsomt med detaljer. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kommer det til å stå "supercharged leap ahead" i emblemet nå? Selv er jeg ikke helt fan av disse modellene fordi jeg frykter at de billigere modellene blir "dårligere" for å få flere til å betale permium. Lenke til kommentar
laerda Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kommer det til å stå "supercharged leap ahead" i emblemet nå? Selv er jeg ikke helt fan av disse modellene fordi jeg frykter at de billigere modellene blir "dårligere" for å få flere til å betale permium. 5377851[/snapback] Helt enig. De billigste modellene burde være like bra som de dyreste. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hvor mye billigere er slike sponsede modeller? Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Den ser jo rett og slett LEKKER ut! 5377370[/snapback] Enig, så meget lekkert ut.. slik kunne jeg tenkt meg og ha.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hvor mye billigere er slike sponsede modeller? 5378025[/snapback] Sikkert dyrere... man betaler nok litt ekstra for Lamborghinimerket og finishen. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 vel ferrari serien til acer er jo rimelig dyr.. men siiinsykt digg.. regner ikke med at du får en asus lambo til under 10k Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Får håpe at Asus drar inn Audi-kvaliteten (Lambo er eid av Audi nå) som Lamborghini etter hvert har fått, og ikke kvaliteten de hadde tidligere... Tenk deg en bærbar der tastene og skjermlokket løsner etter et par måneders bruk Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Egentlig synest jeg prisen på "sponsede" bærbare er litt for høy. Okey, finishen er en del bedre, men jeg føler liksom at du betaler 2-3k for bare "Ferarri" eller "Lamboghini" logoene...men, likevel, hvis lommeboka mi føles for tung en gang, så ja.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Når de kommer med VW laptop skal jeg muligens vurdere å kjøpe den... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Når de kommer med VW laptop skal jeg muligens vurdere å kjøpe den... 5378978[/snapback] nah, jeg venter på Lada versjonen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 noen av dere som sutrer over kvalitet...IBM/Lenevo anyone jeg mener iallefall personlig at disse er gode på dette området. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hehe må vel være toshiba som lager lada modellen siden de til tider har hatt sinsykt crappy laptopper Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Får håpe at Asus drar inn Audi-kvaliteten (Lambo er eid av Audi nå) som Lamborghini etter hvert har fått, og ikke kvaliteten de hadde tidligere... Tenk deg en bærbar der tastene og skjermlokket løsner etter et par måneders bruk 5378389[/snapback] pil opp knappen på min dell inspiron 6000 løsna faktisk \ ble ødelagt etter bare en par tre måneders bruk. og det var tilogmed en av de minst brukte knappene. tror ikke jeg skal ha dell noe mere nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå