sondre1989 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei alle sammen! Jeg har tenkt til å bygge meg en ny PC. Jeg har ingen erfaring på dette området og lurte derfor på om dere har noen innvendinger til dette oppsettet. Passer disse delene sammen? Har dere noen tips til andre deler, eller er det noe jeg har glemt? Det hadde også vært veldig fint hvis noen vet om noen nyttige guider for nybegynnere. Jeg kommer til å bruke dataen til nedlasting, se på filmer, høre på musikk, noe spilling (ikke de mest krevende spillene), noe videoredigering og skolearbeid. Ganske vanlig bruk vil jeg tro. Kabinett:: Shuttle XPC SB83G5 Prossesor: Intel Pentium 4 650 3.4 GHz Minne: Crucial minne - 1 GB - DIMM 184-pin - DDR DVD/CD-brenner: NEC ND 4551 - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM - IDE Skjermkort: Sapphire Hybrid X700 - grafikkadapter - RADEON X700 - 256 MB Totalt: 9760 kr Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) skal du ikke ha HDD og hovedkort eller har du det fra før? edit: her har du noen nyttige linker som kan være til stor hjelp linkerdel 1 del 2 del 3 edit2: sjekka ikke kabinettet Endret 3. januar 2006 av AndyF Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 skal du ikke ha HDD og hovedkort eller har du det fra før? 5377187[/snapback] han trenger da ikke hovedkort til det oppsette Lenke til kommentar
sondre1989 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg tror Shuttle barebone har hovedkort fra før, er ikke sikker. Men tror det. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 her finner du al informasjon om Shuttle SB83G5 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19165 og test http://www.hardware.no/artikkel/8790 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå