agvg Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 http://digi.no/php/art.php?id=285629 Klippet: Den lave prislappen på utbyggingen skyldes delvis at mobilteknologien CDMA450 som bygges ut av Nordisk Mobiltelefon, regnes som bredbånd. Dette nettet skal etter planen gi dekning i 95 prosent av landets areal. Bra for NMT CDMA450 men gir ikke akuratt så veldig bredt bredbånd..... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Altså, det jeg ønsket meg mest før jeg fikk bredbånd var å få noe der jeg kunne surfe 24/7 til fastpris, faktisk hadde jeg greid meg lenge med 1024/128 (hadde forsåvidt greid meg fint med 600/128) så lenge jeg får nett 24 timer i døgnet til en fast pris, så er det ok... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Vel, noen av oss hadde ett lite håp om at man kanskje la lista *litt* høyere og pr dags dato er det bruksbegrensninger på NMT 1 eller 2G mnd samt at denne teknologien har møtt veggen. Endret 3. januar 2006 av agvg Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Selv mener jeg at NMT ikke kan erstatte bredbånslinja i hjemmet. Til det har det for lite kapasitet, og det er en grense på 1-2 gb pr. mnd. Det er ikke mye. Selv uten denne grensen vil jeg ikke si at NMT kan erstatte vanlig bredånd. Har heller ikke så stor tro på Wimax ut til kundene, men tror Wimax kan være en fin måte å mate sentraler med der det ikke er fiber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå