genser Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Dette er ikke nytt på dagen, men da jeg ikke ser at noen andre har postet det kan jeg like godt gjøre det. Modopo.com har bilder og spesifikasjoner til en del kommende Siemens modeller. S88 Skal være litt konkurrent til K750i. Den har 2" OLED skjerm med vanlig 176x220 oppløsning. 2 megapiksel kamera med autofokus. Båtann, MiniSD-kort osv.. Hermes C5 Blåtann, 1,3 mp kamera, 128x160 piksler i skjermen, osv.. E71 Slider-mobil. QVGA-skjerm, men bare 2". EDGE. MiniSD-kort.. SLV140 Siemens svar på trenden med tynne telefoner. 16,5 mm tykk, noe som egentlig ikke er så imponerende lenger. QVGA-hovedskjerm, men ryktene sier 120x160 ytterskjerm, noe som er ganske imponerende. MicroSD-minne, 2 mp kamera, osv.. Kilde: www.modopo.com Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg ble ikke kjempeimponert av dette, men SLV140 hadde jo imponerende skjermer. Overnevnte var egentlig også den eneste jeg likte designet på. Regner sterkt med på at det er snakk om mid-end telefoner det her, hvis ikke blir jeg skuffet... Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) SLV140 er vel en magnesium-mobil med taster i rustfritt stål, bakdeksel i aluminium og hardt mineral-glass foran ytterskjermen. 2" OLED høres ikke riktig ut. OLED-skjermer er jo såpass dårlige (i allefall de jeg har sett på Samsung). Fortsatt ingen som slår SXG75 (ikke engang fra Siemens selv enda ) Endret 3. januar 2006 av molna Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Utrolig synd at Siemens ligger et halvt år etter. Komme med konkurrent til K750i nå er litt vel sent... Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Utrolig synd at Siemens ligger et halvt år etter. Komme med konkurrent til K750i nå er litt vel sent... 5380095[/snapback] Kjenner jeg Siemens rett kommer de til å gi mobilen en veldig god pris. Men ja, det beste hadde vært om den kom samtidig som K750i. Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Er vel mer S75 som er konkurrent til k750 da. Temmelig like, men S75 har EDGE, bedre minne, bedre applikasjoner, bedre planlegger, SWUOTA osv. K750 har radio og bedre kamera. S88 er en BenQ-mobil så jeg ville ikke forvente så mye av den... Tviler på Siemens har hatt noe med den å gjøre. SLV140 blir nok for mye gimmick for meg, dessuten er jeg ingen stor fan av flipp heller. "E71" er kanskje den oppgraderte versjonen av SG75, som de kansellerte pga av en annen, lignende mobil som skulle komme. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Likte veldig godt desginet til s88, spiller liten rolle om den er utviklet og produsert av benq. Hvis den har samme menysystem som siemens og har de spesifikasjonene så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 2" OLED høres ikke riktig ut. OLED-skjermer er jo såpass dårlige (i allefall de jeg har sett på Samsung). Jeg tror faktisk det er fullt mulig å lage gode OLED-skjermer, mener å huske jeg leste en artikkel som demonstrerte det en gang. Ikke tid til å google akkurat nå, men jeg er temmelig sikker på at det til og med finnes tv-er som bruker oled og gir gode bilder. Men at ytterskjermene i Samsungs modeller suger, det kan jeg være enig i Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) BenQ Mobile skal lansere 20 nye mobiler frem til mars... Edit: BenQ Mobile, ikke 'Siemens' Endret 6. januar 2006 av molna Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Hvis den har samme menysystem som siemens og har de spesifikasjonene så er jeg fornøyd. 5393774[/snapback] Hvis menyene er like treige som de Siemensene jeg har prøvd, kan de skylle dem ned i dass for min del. Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Da burde du prøve SXG75, har raskere menyer enn noen annen mobil (takket være Linux visstnok). Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Høres jo lovende ut. Men jeg klarer ikke helt å bli entusiastisk over SXG75. Den er så stor... Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Avhenger vel av hva man er vandt til. Jeg bruker SX1, så SXG75 blir samme størrelsen. Samme for dem med 6680, og den er mindre enn f.eks 6600. Men, dette var off-topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå