Mobilguiden666 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Da har jeg fått kloa i to av Motorolas nyeste mobiltelefoner: U6 PEBL og ultratynne L6. Her er mitt førsteinntrykk etter noen timer med disse Som svoren motorolafan er dette rene julaften! ikke engang ribba og gavene under treet kan måle seg L6: Når V3 kom ble den hyllet som verdens tynneste mobiletelefon. Pr idag er det NEC L1 som innehar rekorden, men L6 er ikke langt unna med sine utrolige 10,9 MM! Sammenlignet med L6 virker V3 tykk. Telefonen virker meget solid og er hovedsakelig i metall. Skjermen er ikke TFT men CSTN med 65.556 farger. Allikevel mangler det ikke på funksjoner: video, VGA kamera, bluetooth og push to talk for å nevne noe. Operativsystemet er som V3. Internminnet er på 10 MB og noe minnekort er det ikke. Alt i alt ett meget hyggelig bekjentskap. L6 kommer i Februar 2006 og vil bli etterfulgt av L2 som er samme, men uten kamera. U6 PEBL: Motorolas nyeste flipptelefon går motsatt vei som V3. Skarpe kanter og RAZR looket er byttet ut med PEBL looket. liten og rund. Materialet er chrom og samme ytre som E398. U6 har som V3 en meget bra skjerm. TFT med 262.000 farger. Tastene er flate som V3 og er som ett speil. U6 er meget behagelig å bruke og er i likhet med L6, kjapp i menyene. Det er ikke tvil om at Motorola satser hardt på design, og de lykkes. For de av dere som er fornøyde med V3 så vil begge disse glede. U6 kommer også i Februar 2006, men de som virkelig er interessante er V3i og L7. Disse får jeg om noe dager. Bilder kommer senere idag! Endret 10. februar 2006 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det er snakk om sinnsykt pene telefoner det her. Hvordan fungerer egentlig det tastaturet til motorola? Gir det "etter" slik som et vanlig tastatur, eller er det som å trykke på en solid plate, altså ikke noe "klikk" når man trykker? Gleder meg for øvrig til bildene. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Er du mobiltester for amobil.no? Hvis ikke, hvorfor kan du ikke bli det så vi får tester av kommende mobiler, istedefor å sitte å vente på testene når de har kommet ut Bare et forslag altså BTW: Mobilene er rålekre på utseende spesielt L6, disse så meget spennende ut Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 U6 er en plate som man tykker på. ikke noe klikk nei :-) Jeg prøvde å melde min interesse til Amoil men var for sent ute. Jeg har mange kontakter og tilgang på en del. Vurderer Panasonic M7, V7 og V3 test. Noen interesse? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Alltid interessert i nye telefoner. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) off course :-) Her er noen ferske bilder: Endret 3. januar 2006 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Utrolig deilige mobiler. Hadde ikke fått med meg at disse hadde byttet navn. PEBL, eller U6 var rett og slett nydelig. Har aldri hatt sansen for RAZR-serien, men som du sier selv skiller denne seg meget ut, med unntak av tastene. Lekre telefoner Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Gidder ikke gjette hva den heter så bruker bilde så er det ingen tvil om hvilken jeg mener ser herlig ut: Hadde man bare blandet denne finishen med miniSD og Nokia E60 Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg prøvde å melde min interesse til Amoil men var for sent ute. 5377971[/snapback] Hm, synd Tror du kunne kommet med veldig mye interesant Kameraene på disse telefonene skulle visst ikke være inponerende, hvordan var de? Og hvordan er tastene på U6? Lenke til kommentar
heier Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 U6 må være en av de fineste telefonene jeg noen gang har sett! En klar sekser hos meg på design ihvertfall. Bare synd at den har så sugne spesifikasjoner (VGA-kamera f.eks, er vi ikke i 2006 nå a?) Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Absolutt meget lekre telefoner, så får spesifikasjoner være så som så. Og ja, VS7 hadde jeg absolutt kunnet tenkt meg å titte på. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Kameraene på disse er beskjedne 0.3 MP ( VGA ) Vil tro det er for å holde prisen nede. Nå har ikke Motorola satset spesiellt på kamera i sine telefoner, ei heller disse. Men det må nevnes at L7 som er SINNSYKT fet har 1.3 MP, V3x har 2 MP og E1120 har 3 MP. E1120 tror jeg skal være kansellert, men ikke sikker.... Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Hvordan er overflatematerialet på u6? Kan se ut som enten overflaten på Samsung E730 (gummiert) eller som på Moto V3? Fine telefoner i hvertfall Endret 6. januar 2006 av Shhhh Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Som E730 og E398 :-) gummiert ja. Kommer i den sorte jeg har og i vinrød. L6 og U6 er design, og er ikke de råeste i klassen rent teknisk. L7 og V3i derimot har både design og teknikk. Begge er på tur til meg og L7 gleder jeg meg spesiellt til. Den skal være like stor som L6 ( som er kjempetynn ) men har minnekort, MP3 spiller, TFT skjerm med 262000 farger, bluetooth, kamera ( 0.3 dog ), video m.m Den blir RÅ! Endret 6. januar 2006 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
heier Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Mobilguiden666: Har du noen prisantydning på U6 i Norge? Kunne vært en meget aktuell telefon hvis den ikke er for dyr... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Nja, jeg har vel det men tror dere må vente til den kommer. Tror ikke det blir populært hvis jeg sier noe. Men jeg vil anslå 2700 - 4000,- Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Da har jeg fått V3i og L7 Skal prøve å få lagt ut test og bilder idaq. De virker MEGET bra! Lenke til kommentar
heier Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Oi oi, skal bli spennende å se Lenke til kommentar
dajamo Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Oi oi, skal bli spennende å se 5447255[/snapback] Har også fått meg Motorola slvr eller L7 eller V8 eller hva man nå skal kalle den nå !! Liker best og kalle den V8 slik at man kan høre at det er etterølgeren av V3 Og for en telefon Utrolig rått design og den metalliske overflaten er bare Rå!! for ikke å snakke om hvor slim den er!!Rigtignok litt lang telefon men den er bare Råå!! Hoved fordelen med denne i forhold til v3 er at den har en micro-sd slot (transflash) med kapasitet opp til 512mb slik at det blir nok av plass til mp3 og bilder Du kan selvsagt kjøpe en forbedret v3 (v3i/v3x)man da koster den i meste laget Eneste negative jeg kan se med min V8 er at den har litt dårlig batteri kapasitet Og at den har dårlig kamera men de har vel de fleste mobiler hvis man ser bort fra Taiwanske xcute dv2 og sharp v903 med henholdsvis 6 og 3.2 mp men ellers funker den helt bra og er helt rå utseendemessig! Lenke til kommentar
dajamo Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Vil bare gjøre oppmerksom på en liten ting til Nec L1 er langt fra tynneste telefon Blant annet har vk mobile en del telefoner på markedet som slår ut denne vk2000 er å få kjøpt nå og den er 8,8mm tykk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå