Gå til innhold

Spørsmål om gjenværende bindingstid, Telenor


Anbefalte innlegg

Har et Telenor Djuice Nonstop-abb som ble opprettet 09.05.2005. Dette utløper da 08.05.2006. Så står det at om jeg velger å bryte bindingstiden før dette, så må jeg betale et gebyr. Dette er for tiden 700 kr, og vil minke med 100 kr pr mnd.

 

Jeg husker jo ikke om beløpet 700kr har stått der hele tiden, eller om det har sunket månedlig fra den 09.05.2005. Er dette NÅVÆRENDE beløp som må betales, eller vil jeg få ytterligere fratrekk om jeg velger å bryte kontrakten nå?

 

Skal uansett kjøpe ny telefon, med ny binding til samme abb, vil det nytte å kontakte Telenor, og spørre om en "ytterligere nedsettelse" eller lignende?

 

 

Takknemlig om noen kan svare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gebyret startet på kr 1400.- og justeres ned med kr 100.- per mnd. Oppsigelsesgebyret blir mao kr 600.- etter den 09.01. Hvis du samtidig ber de sende deg kundebevis så drar du inn igjen 300.- når du kjøper telefonen :-)

5377028[/snapback]

 

Er du den tbone jeg tror du er? :dribble:

 

snufsehilsen fra en grusomt forkjøla Shaggy

Lenke til kommentar
Gebyret startet på kr 1400.- og justeres ned med kr 100.- per mnd. Oppsigelsesgebyret blir mao kr 600.- etter den 09.01. Hvis du samtidig ber de sende deg kundebevis så drar du inn igjen 300.- når du kjøper telefonen :-)

5377028[/snapback]

 

"Kundebevis", hva vil det si?

Lenke til kommentar

Telenor gir deg et kundebevis, la oss kalle det et rabattkort, på 300,- hvis du velger å binde deg opp hos dem via et telefonkjøp. Ta med kortet i butikken å få telefonen til -300,- i forhold til satt butikkpris. :)

 

tbone har også helt rett angående gebyret for bryting av binding.

Endret av jovaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...