Theoneask Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Bare jeg som syns "lol" er helt fjærnt å si? 5377907[/snapback] lol er eit flott ord. Synts eg. Er iallefall mykje betre ein: rofl, lamo, roflamo, lal, osv. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg og en kompis møtte på 400 paladins i et korstog for to uker siden. I det shaman-kompisen min kastet lightning shield, kastet alle paladinene holy shield og hearthstona. Vet dere hvorfor? Jo, fordi en idiotisk internett-trend sier at alle paladins bruker shield+hs. 5378427[/snapback] *Humre* Lenke til kommentar
password Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Mye er old, som f.eks lol, som er over 10 år gammalt, og kanskje mer. Utrolig mye irriterende å høre av ord og uttrykk i WoW, men selv om mye er "old", er det jo ganske så nyttig. I en instance hvor ting skal gjøres fort og effektivt, er ikke grammatikk og hvilke fraser og forkortelser som blir brukt, det jeg tenker mest på...Lol, ffs, omg, brb, g2g osvosv. er bare bra det, så lenge det blir brukt noenlunde hensiktsmessig, og alle veit betydningen... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Bare jeg som syns "lol" er helt fjærnt å si? 5377907[/snapback] Nei Lenke til kommentar
atrax Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) (...)5377161[/snapback] Du kan ikke ninja crafted weapons... 5378194[/snapback] Sa da aldri at man kan ninjae Phantom Blade; men setningen kan forstås på begge måter, ser jeg nå. Likevel er du fullt enig i at det sverdet er veldig bortkastet på en hunter. Edit: For å tilføre tråden litt mer uinteressant stoff: Det mest hippe folk kan gjøre med meg, er å åpne trade-vinduet og si "200 [Conjured Sweet Roll]". Helst idet jeg leser eller skriver mail, slik at mailvinduet røskes vekk. Gleder meg til første gang det skjer! Endret 4. januar 2006 av atrax Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ni hao er ganske kult. Fortsatt. 5377134[/snapback] Bwahahaa, dritbra! Hils Weihao fra meg med den neste gang du ser'n! (Lett å finne, går i skyttel mellom IF og Tyr's.) Hunter weapon og epix begynner jeg å bli litt lei av. Ellers er det bare småplukk. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jepp, er allerede populær blandt kineserene. Se screenshot for "bevis" =) Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Folk som drar en bad pull pull, og skriver "LOL, WHO AGRO WHOEL MAEP? (())!_!(())" "manamana dudududududu manamana dududududu" muppets.... "rouge only neeed oan stat, agility, perfect stat fore roug makez critchanz and attackpowar" "badpull, badpull, whatcha gonna do...?" "lol, shit. We paladins thought we would fly in 1.9, and they nerf us." /y wts [Auctian Hause] 9999999g!!11111 /y auctioaen hauz only tehr to rip ppl off anywayz /y It is quite obvious that Auction House where intended to house hunters! /y pally itam!!111111 /y ...... "HUNTAR, WHAT PET YUO UES?" "LOL, YUO HAF NOT BROEKN TUTH, YUO SACK HUNTARD" Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Må bare få nevne at jeg hater følgende: tomoz soz l0lz lall PLX ^^ Jah, det var vel det. btw, brb, afk, og sånne forkortelser som faktisk er litt "offisielle" er helt ok synes nå jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 hva betur ni hao? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 hva betur ni hao? 5383266[/snapback] gief gold kthxbye? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ser at det er mange meninger om hva some er old.. Hva er hipt da? Er nesten ingenting igjen nå. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 "LOL, WHO AGRO WHOEL MAEP?" "rouge only neeed oan stat, agility, perfect stat fore roug makez critchanz and attackpowar" /y wts [Auctian Hause] 9999999g!!11111 /y auctioaen hauz only tehr to rip ppl off anywayz /y It is quite obvious that Auction House where intended to house hunters! /y pally itam!!111111 /y ...... "HUNTAR, WHAT PET YUO UES?" "LOL, YUO HAF NOT BROEKN TUTH, YUO SACK HUNTARD" 5380889[/snapback] Er det bare meg som faktisk ikke møter folk som prater sånn? Virker som alle klager på 1337-speakers, men selv støtter jeg sjeldent på de. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Synest alt "1337-språk" og liksomskriveleifer er utdatert eg 5377700[/snapback] Seff! og ja jeg hinter til navnet ditt Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 hva betur ni hao? 5383266[/snapback] "God dag" (eller "hei", eller "heisann", eller liknende) på mandarin, hvis jeg ikke husker helt feil. Det vil si, det kommer litt an på hvordan du uttaler det, seks forskjellige uttaler gir seks forskjellige betydninger. Men når man skriver ni hao så regner man som regel det går for "god dag". Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Offtopic: Hva/hvor kommer "OMGLAZERZPEWPEWPEW" fra egentlig? Har sett at folk på WoW forums rundt omkring har skrevet det... Endret 5. januar 2006 av Kjobben Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Ser at det er mange meninger om hva some er old..Hva er hipt da? Er nesten ingenting igjen nå. 5383673[/snapback] Det er hipt å skrive grammatisk korrekt på alle forum og servere. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Det er hipt å gjøre akkurat som man selv vil. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Jeg og en kompis møtte på 400 paladins i et korstog for to uker siden. I det shaman-kompisen min kastet lightning shield, kastet alle paladinene holy shield og hearthstona. Vet dere hvorfor? Jo, fordi en idiotisk internett-trend sier at alle paladins bruker shield+hs. 5378427[/snapback] Nettopp det som er så morro med det. Internett-trenden som sier at paladins brukes shield+hs gikk i "oppfyllelse" for meg en gang. Har jo sett en del folk skrive om shield+hs, og å oppleve det selv for første gang var ganske artig. Ikke noe mer enn det, så bare slapp av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå