Gå til innhold

Hva er OLD!1 i WoW?


Anbefalte innlegg

hva er egentlig opphavet til det der !111oneeleven greiene? Er det bare helt usaklig tull liksom?

5377214[/snapback]

 

Er vel det at hvis du trykker på ! mange ganger så skjer det fort at du slipper shift før du slutter å trykke, sånn her: !!111. Så har nok det bare utviklet seg. Ihvertfall det jeg tror

 

Edit: Kårekåre slo meg

Endret av holst84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Opphavet er vel at i opphisselse så klarte personer ikke å holde shift inne slik at ! ble til !!1111 som igjen har utartet seg til å bli ONE-eleven osv.

 

OK hehe, men har man så stort behov for å skrive !! uansett da? hehe

 

men men skjønner poenget...Det er bare kødd så det holder liksom :cool:

Lenke til kommentar
hva er egentlig opphavet til det der !111oneeleven greiene? Er det bare helt usaklig tull liksom?

5377214[/snapback]

 

Opphavet er vel at i opphisselse så klarte personer ikke å holde shift inne slik at ! ble til !!1111 som igjen har utartet seg til å bli ONE-eleven osv.

5377234[/snapback]

 

Trolig folk fordi folk er så teite at de ikke tør å ta feil, derfor la de på "one" for å poengtere at de visste om spøken, og ikke gjorde det på en seriøs måte.

Lenke til kommentar
Det er bare en teit måte å skrive "omg" på :)

 

(Gjerne sarkastisk ment)

5377668[/snapback]

 

 

Ååå, trist :D

Men men..

Nei, helde meg mest mulig til vanlig språk. Men skjer jo i instance når party folk er elendige, eg seier: Omg, lol, ffs how the fuck did u manage to do that?

Var i uldaman, rogue agro 6 stk om gangen, lett wipe.

Lenke til kommentar
Jeg får fremdeles stor glede av å utbryte "Huntarr waepoN!!11" når jeg ser huntere med Phantom Blade eller andre passe ubrukelige våpen som huntere har ninjaet her og der.

 

Grunnen til at "hunter weapon" ikke blir "old", er fordi det fremdeles er (og "alltid" vil være) så stor overvekt av noobs som spiller huntere, med de følgende det medfører.

5377161[/snapback]

 

Du kan ikke ninja crafted weapons...

 

Minner om en diskusjon på thottbot der en fyr mente at hunteren hadde ninjaet en quest-reward.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis møtte på 400 paladins i et korstog for to uker siden. I det shaman-kompisen min kastet lightning shield, kastet alle paladinene holy shield og hearthstona. Vet dere hvorfor? Jo, fordi en idiotisk internett-trend sier at alle paladins bruker shield+hs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...