FaO Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) har akkurat kjøpt ridge racer og dynasty warrior til psp, er det noen som har prøvd noen av disse som vil komme med en kommentar om spillene? *venter spent* Endret 3. januar 2006 av FaO Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Er det ikke bare å prøve selv? Ridge racer er ett bra spill, men det er lite... og ensformig til tider. Litt for lett å få en "drømmesladd" på bilen. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 skal prøve selv så snart jeg får d er d sånn at man styler bilene eller er de ferdigstylet? Mange biler/baner? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har ikke spilt det på en stund, men det er en god mengde med biler, og ikke så veldig mange baner. Og nei, jeg tror ikke man styler bilene... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg har både Ridge Racer (jap), og Dynasty Warriors. Jeg bestilte min psp fra Japan da den ble lansert der nede, og da var Ridge Racer det eneste spillet som jeg fant fristende, så jeg kjøpte det i tillegg. Spillet i seg selv er meget underholdende, og har veldig god grafikk. (til å være et av de første spillene til konsollen.) Jeg er ikke den typen som elsker bilspill, men Ridge Racer er veldig arkadepreget, og man kan trygt si at realisme er byttet ut med action. Alt i alt et bra spill, i den kjente Ridge Racer stilen. Så var det Dynasty Warriors da. Jeg hadde veldige forventninger til dette spillet, men det var ikke like bra som jeg hadde håpet på. Det ble rett og slett litt kjedelig i lengden, men det kan ha med at jeg ikke er den største Dynasty Warriors entusiasten heller. skal prøve selv så snart jeg får d er d sånn at man styler bilene eller er de ferdigstylet? Mange biler/baner? 5376891[/snapback] Man kan ikke style bilene dessverre, men man kan velge farge på dem. Angående mengden baner og biler synes jeg for så vidt det var et bra utvalg, men mange av banene man låser opp er de samme som man har kjørt på tidligere, bare speilvendt. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 takk for svaret! litt bekymret for dynasti warriors, har aldri prøvd de spillene, men det virket bra på diverse omtaler o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå