TettSpaden Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg har fått en 19" viewpoint skjerm, jeg har egentlig aldri hørt om det før, men han jeg fikk den av sa at de hadde brukt den i jobbsammenheng, og at de for 3 år siden var veldig dyre (og bra). Noen som kan avkrefte eller bekrefte at dette er en bra skjerm? Det står ingen modellbetegnelse på skjermen, det eneste som står er viewpoint. Takker for svar Lenke til kommentar
Tnet Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 De selges på microtronica. bra kjøp for en ca 1500 kroner for en 19" Lenke til kommentar
chimera Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 for modellbetegnelse - se bak der står powerrating, strålingsverdier, skjermtype Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 16:40, Tnet skrev:De selges på microtronica. bra kjøp for en ca 1500 kroner for en 19" Nei - det er ikke Viewpoint - det er ViewSonic! Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Det står modell no: x19001 ellers står det egentlig ikkeno mere bakpå den heller. 1500kr for en 19"?? er det bare dritt da eller? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Jeg bruker nå en Gammel men grei nok 17" Eizo flexscan T560i-T Hadde liksom håpt at den viewpoint skjermen var hakket bedre ingen som har noen erfaringer med viewpoint i hele tatt? skulle gjerne visst om det var en brukbar skjerm eller om den er helt elendig Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Prøv den og gjør din egen vurdering. Hvis du ikke vil ha den kan jeg ta den :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: Den 2002-09-08 16:46, Dan Hansen skrev:Nei - det er ikke Viewpoint - det er ViewSonic! hehe, Viewpoint og Viewsonic er to helt forskjellige merker, men noe sier meg at Viewpoint med vilje valgte sitt navn for å bli forveksla med Viewsonic Quote: Den 2002-09-08 16:27, TettSpaden skrev:Jeg har fått en 19" viewpoint skjerm, jeg har egentlig aldri hørt om det før, men han jeg fikk den av sa at de hadde brukt den i jobbsammenheng, og at de for 3 år siden var veldig dyre (og bra). Alle 19"ere var for 3 år siden ganske dyre i forhold til det de er i dag, men Viewpoint var et billigmerke for 3 år siden også. Husker Elkjøp solgte endel Viewpoint skjermer for 2-3 år sida. Men for all del, en 3 år gammel skjerm har minst 2 år igjen å leve :smile: Quote: Noen som kan avkrefte eller bekrefte at dette er en bra skjerm? Siden du har fått den så kan du da selv se om du er fornøyd eller ikke? Lenke til kommentar
henna Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Jeg har en Viewpoint 19", helt ok. Man får som regel det man betaler for. Har hatt den i vel 4 år nå. Som sagt, helt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå