Ozelot Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Gef har valgt å trekke seg som brukermoderator. Vi ønsker Gef lykke til videre. mvh., Vegard, på vegne av forumstyret 5376596[/snapback] Kanskje begynne med å vise et bilde av gef og nevne noe av det han var spesialist i....? Litt traust å bare skrive "hadet , lykke til". vet ikke hvem gef er selv(kanskje vi ikker på samme forumdel..) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Dette er et bilde av Gef, så vidt jeg er bekjent: Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 hahahaha, huff, det var da jeg skulle spille Ali G på et skuespill forran engelsk klassen. Læreren mins syntes jeg gjorde en så god jobb at hun nå vil at jeg skal sette opp et nytt skuespill og presentere forran hele skolen (500 elever) på onsdag. Anyways, her er et bedre bilde av meg Lenke til kommentar
capy Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Når jeg leser denne tråden forstår jeg hvor gammel jeg har blitt.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 synd det der, men lykke til videre. får håpe du fortsetter å bruke forumet da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 ahh.. jaja.. lykke til videre har aldri sett noen inlegg fra han da men... Lenke til kommentar
orginal Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 For en komisk tråd. Har 'gef' mista familien sin å må flytte til månen eller noe? Trodde han bare slutta å være moderator på dette forumet jeg... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. februar 2006 Del Skrevet 3. februar 2006 For en komisk tråd. Har 'gef' mista familien sin å må flytte til månen eller noe? Trodde han bare slutta å være moderator på dette forumet jeg... 5511767[/snapback] Det er ganske omfattende å være moderator her da. Vil tro at Modene bruker veldig mye tid på å korrigere oss. All ære til dem. Lykke til Gef! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå