Gå til innhold

Gef har trukket seg som moderator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
hehe.. eg er så enig dinsdale! Da e litt småcorny. Virke så alle felle ei tåra, eller fleire! :hmm:  :)  jaja.. Lykke te då! hehe

5384458[/snapback]

Som SintBrus sa; det er normal folkeskikk å ta farvel med venner og bekjente (i dette tilfellet en nettbekjent) når de skal forlate oss. Hvis noe synes det er corny kan de bare la vær. Moderatorer av dette forumet bruker faktisk ganske mye av sin fritid på å styre forumet, og da fortjener de i det minste en takk når de slutter av en eller annen grunn.

EDIT: Og du har vært medlem av forumet i TO hele dager? Da synes jeg hvertfall ikke du skal klage på miljøet her, moderatorene gjør en strålende jobb!

Men velkommen skal du også være :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
hehe.. eg er så enig dinsdale! Da e litt småcorny. Virke så alle felle ei tåra, eller fleire! :hmm:  :)  jaja.. Lykke te då! hehe

5384458[/snapback]

Som SintBrus sa; det er normal folkeskikk å ta farvel med venner og bekjente (i dette tilfellet en nettbekjent) når de skal forlate oss. Hvis noe synes det er corny kan de bare la vær. Moderatorer av dette forumet bruker faktisk ganske mye av sin fritid på å styre forumet, og da fortjener de i det minste en takk når de slutter av en eller annen grunn.

EDIT: Og du har vært medlem av forumet i TO hele dager? Da synes jeg hvertfall ikke du skal klage på miljøet her, moderatorene gjør en strålende jobb!

Men velkommen skal du også være :)

5384703[/snapback]

Unnskyld meg! Eg skifta konto for 2 dagar siden! Har vert medlem her i snart et år! Å takknemlige er me for at folk gidde, men eg svarte berre dinsdale eg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Unnskyld meg! Eg skifta konto for 2 dagar siden! Har vert medlem her i snart et år! Å takknemlige er me for at folk gidde, men eg svarte berre dinsdale eg!

5385032[/snapback]

Strider det ikke mot regelverket å ha to kontoer da? Hvis du ville endre brukernavn var det bare å sende mail til admins. Sorry offtopic :roll:

Lenke til kommentar
Hver gang en moderator slutter kommer det slike poster med: Lykke til videre.....osv...

Er det bare meg som syntes det er litt corny? Jeg skjønner ikke helt hva saken er er. Er det kompiser av dere? Skal de på reise? Legger de ned sin foumaktivitet? Kan man savne moderatorer fordi de er flinke til å moderere.

Er dette virkelig trist?

5381108[/snapback]

Nei men det er koslig å si farvel :)

Kos deg videre Gef :tease:

Lenke til kommentar
Hver gang en moderator slutter kommer det slike poster med: Lykke til videre.....osv...

Er det bare meg som syntes det er litt corny? Jeg skjønner ikke helt hva saken er er. Er det kompiser av dere? Skal de på reise? Legger de ned sin foumaktivitet? Kan man savne moderatorer fordi de er flinke til å moderere.

Er dette virkelig trist?

[Moralpreken]Nei, men at noen tar seg tid til å holde orden av egen fri vilje bør settes pris på! Herregud, tror ikke folk gråter nei, men er litt vanlig folkeskikk[Moralpreken]

Endret av Chris_LoX
Lenke til kommentar

Er dette virkelig trist?

5381108[/snapback]

Heh, ikke at jeg pleier å lese slike poster, uansett hvis moderatoren fortjener ros for sin innsats skjønner jeg absolutt ikke problemet med å gi litt ros for innsatsen. Det er vel ikke godt lønnet hvis det er lønnet i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Wow, hadde ikke forventa dette! Dette var koselig! :blush:

Desverre er det ikke så mange nye her på forumet som kjenner til meg, noe jeg skulle ønske de gjorde. Det har seg slik at det er mye i mitt liv som har forrandret seg siden jeg startet her på forumet. Ny skole, nye venner, ny og travlere hverdag og ikke minst mange nye utfordringer.

Jeg registrerte meg som bruker 22/04-2002. En leken ung 9ende klassing som jeg var, skulle bare ha hjelp til den hersens PCen som skapte mye mer problemer i mitt liv enn noe annet. :p

Så skjedde det noe med meg som dere fleste kanskje gjennomgår nå, eller har blitt utsatt for. Jeg ble bitt av "forumbasillen". Etterhvert ballet det seg på og jeg endte opp med å bruke mesteparten av dagene mine her. Kanskje noen vil si at jeg ikke hadde noe liv, men joda, det hadde jeg vettu. Jeg var i fin form og hadde et fint liv ;)

Forumet var en fin plass for meg å henge på, på denne tiden. Jeg fikk en hel del kunnskaper, jeg kunne spre mine erfaringer videre og hjelpe andre. Sist men ikke minst, ble jeg kjent blandt forumbrukerne! Autograph, anyone? :p

Etterhvert som jeg ble kjent rundt om i dette gigantiske nettverket (ja det var ganske stort på den tiden også), trakk jeg til meg masse oppmerksomhet (attention whore). Jeg fikk også gode venner som jeg heldigvis enda har i dag. Jeg ble kjent med personer i forumstyret, noe som muligens bare var fordeler til min kommende skjebne.

Jeg ble tatt opp som moderator sammen med endel andre. Forumet var underbemannet av personer som passet på. Idéen var å ansette brukermoderatorer som var vanlige brukere. Noen viste seg til å passe bra til denne jobben, mens noen ikke. Men et fint tiltak fra forumstyret.

I begynelsen som moderator var jeg meget aktiv. Det var ikke så mye som skjedde ved siden av i livet mitt, slik at jeg kunne tilbringe masse tid her sammen med dere. *kosepå*

Etterhvert som videregåendes travle og hektiske realitet slo meg som et hardt slag i hodet, forstod jeg at jeg måtte ofre mer tid til skolen. Forumet ble da den innstansen i mitt liv som måtte lide. Jeg ble snart en ganske anonym forumbruker som etterhvert ikke klarte å følge med utviklingen både innen forumet og i PC verdenen. Det er vanvittig hvor fort man faller utav ting.

Jeg var innom litt av og til i perioder for å se om dere. Jeg så nye utviklinger på gang. Mest gode og noen dårlige, uten at jeg skal gå noe videre inn på det. På samme tid, så hadde jeg allerede begynt å bli litt voksnere, og interessefeltet mitt ble utvidet. Jeg begynte å henge litt på andre forum og så hvordan de ble styrt og hvilke regler som er gjeldene der. Jeg følte de appellerte mer til meg, spesielt ett forum. Jeg ble vandt til regler og diverse styremåter og den friheten som fantes. Det hele fungerte faktiskt overaskende bra.

Ettersom jeg ble mer vandt med et spesielt forum, ble jeg bare mer og mer "uenig" med dette. Jeg prøvde naturlig nok å innføre nye ting, noe som ikke altid slo så bra ann både hos styret og hos enkelte brukere.

På grunn av endel uenigheter, uklare beskjeder og liten tid til forumet og PC verdenen, valgte jeg altså å si takk for meg som moderator. Dette innebærer også at jeg sansynligvis ikke vil være så synlig her i nærmeste framtid. Jeg vil heller gi plassen min til en annen som kan ta over og være mer aktiv enn det jeg klarer å være.

Jeg setter selvfølgelig stor pris på alle de hyggelige tilbakemeldingene på denne tråden. Dette viser bare hvilke hyggelige og respektfulle brukere dere er. På grunn all den respekten jeg fikk utifra denne tråden, følte jeg det naturlig å ta et skikkelig takk for meg og lykke til videre alle sammen både her og i livet, og ikke minst takke for muligheten til å være moderator. :)

Vel, da må jeg tilbake til drøftingsoppgaven om Darfur konflikten som skal være ferdig til i morgen.

Mvh

Morten Johan Jacobsen

:)

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Er det bare meg som syntes det er litt corny? Jeg skjønner ikke helt hva saken er er.

Helt enig, kunne bare vært en lukket post med info og eventuelle lykkeønskninger etc. kunne tas via PM med den aktuelle.

Anser slike tråder kun som legitime telleposter.

Endret av Pingla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...