kilogram Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Gef har valgt å trekke seg som brukermoderator. Vi ønsker Gef lykke til videre. mvh., Vegard, på vegne av forumstyret Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Lykke til hva du enn finner på videre. Takk for at du har tatt deg bryet med å moderere Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 GLHF Gef. Kjenner ikke til ditt virke her på forumet, men lykke til likevel Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Virker ut som at alle moderatorene trekker seg. Lykke til videre Gef, og håper at du kommer tilbake som moderator om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Urk..alle detter bort :\ Jaja, du får ha lykke til videre Morten Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Lykke til videre, Morten. De som ikke er nazi stikker..uheldigvis Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Aldri hørt om brukeren "gef" engang eg =) ketchez, hva mente du med det? Endret 3. januar 2006 av vegis Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva tror du han mente? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Virker ut som at alle moderatorene trekker seg.5377912[/snapback] Men det kommer jo enda flere til! Lykke til videre, Gef. Vi mister han vel ikke som bruker også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Huff som moderatorene går fra oss da EDIT: Serveren svarte at den var for opptatt til å motta min beskjed, hvem kan vel være så opptatt at det ikke kan sies farvel til en moderator? Endret 3. januar 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Huff, Morten og Geir var to gode moderatorer. Dessverre så sluttet de begge. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 ketchez hvilke moderatorer er det som er nazier? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Lykke til videre, Gef. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Lykke til videre Gef. Håper du vil nå finne noe du liker Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hver gang en moderator slutter kommer det slike poster med: Lykke til videre.....osv... Er det bare meg som syntes det er litt corny? Jeg skjønner ikke helt hva saken er er. Er det kompiser av dere? Skal de på reise? Legger de ned sin foumaktivitet? Kan man savne moderatorer fordi de er flinke til å moderere. Er dette virkelig trist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå