Joachim_F Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Unreal Tournament 2007 kommer til PC før PS3, i følge Epic-produsent Jeff Morris. Les mer Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Herlig, slik det skal være! Gleder meg til det kommer. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) da er det på tide å spare til ny maskin. gleder meg faktisk mer til spill som bruker unreal 3 motoren, men ut2007 blir nok fett det og. Endret 3. januar 2006 av mushi Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Flott flott:D Gleda meg til og prøve dette! Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Har kost meg mye med UT2004 og gleder meg som en unge til UT2007. Må bare få oppgradert pcen innen den tid Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Håper UT99 feelingen er tilbke her, har spadd ned UT spilla etter 99 versjonen.Håper dette kan innfri Dog eg har mine tvil. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Demo i desember....Desember 2006 eller? heh.... Lenke til kommentar
HenL Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Frykter at det blir rimelig dårlig når det gjelder god gammeldags deathmatch.. Mer newbie vennlig halo lignende spill :/. Kommer nok også til å kreve sinnsykt god maskin :/. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Synes nå det burde være en selvfølge at UT-spillene først kommer til PC jeg da, men vi ser jo at flere og flere begynner å komme med konsollspill først, eller i det minste lage konsoll-versjonene av spill først, og så modifisere den versjonen slik at den er spillbar på PC. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Demo i desember....Desember 2006 eller?heh.... Tror du har lest litt for raskt. Det er ikke sagt noe om når demoen kommer, bare at den kommer før lansering. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Synes nå det burde være en selvfølge at UT-spillene først kommer til PC jeg da, men vi ser jo at flere og flere begynner å komme med konsollspill først, eller i det minste lage konsoll-versjonene av spill først, og så modifisere den versjonen slik at den er spillbar på PC. 5385265[/snapback] Spill krever jo så skrekkelig mye om dagen, at det rett og slett er bedre å kjøre på konsoll som gir et jæskla bra bilde, enn å måtte kjøre på apsolutt low.. Og ved å hekte den på en konsoll som launch tittel (Noen av oss lever i håpet ) vil bare øke salg osv.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg sparer til en superpc nå. Skal ta emg sommerjobb og jobbe hele sommeren (nesten) så jeg tjener masse penger. Har meget lyst på en ordentlig go'maskin. Håper SLI2 har kommet ut innen et år, og at intel har kommet med noen ordentlig 64 bits prosessorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg