Joachim_F Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 I løpet av den siste tiden har det dukket opp rapporter om regionkodingen på Blu-ray-platene som Sony vil bruke i PS3. Les mer Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kryssar fingrane for at dei vil gjere spela regionsfrie. Kay Lenke til kommentar
olmaka Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hvorfor skal det være regionkoding? De multinasjonale selskapene, som er de største forkjemperne for "fri global økonomi", sørger for å skaffe seg billigst mulig arbeidskraft. Men når de så skal selge produktene sine, sørger enkelte av de for kunstige sperrer for å øke profitten. Da er ikke frihet noe prinsipp lenger - kun profitt. At det går an... Er det lovlig? Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 tjener de mer penger på å ha regionkoding? Det virker jo mer logisk om det ble dyrere. regioner er dessuten noe herk, siden man vet at andre får spillet før deg. sånt skaper piratvirksomhet Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Håper virkeleg at dette ikkje stemmer. Det er gale nok om det skal vere regionkoder, men havner vi i lag med Afrika (ikkje noko stygt meint om Afrika) då er det bare å vinke farvel til PS3. Eg får ikkje noko betre inntrykk av Sony om dette stemmer. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Atter en gang viser Sony hvor lite Europa er verdt *klapper* Grunn nok for meg til å la være å kjøpe konsollen. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Dette var en av mine store håp med PS3..Hadde håpet å kunne spille japanske manga spill til PS2 og som sikkert også kommer på PS3...Men har jo 360, vet ikke om jeg skal ha begge... Lenke til kommentar
Berntzen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det står i artikkelen at PSP er regionfri. Dette er en sannhet med modifikasjoner. Spill fra to forskjellige regioner kan ikke brukes sammen i multiplayer-modus. Dette gjør at du må kjøpe spillene i Norge (dyrere og ofte senere), for å kunne spille mot dine kamerater... Heia Sony! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det står i artikkelen at PSP er regionfri. Dette er en sannhet med modifikasjoner. Spill fra to forskjellige regioner kan ikke brukes sammen i multiplayer-modus. Dette gjør at du må kjøpe spillene i Norge (dyrere og ofte senere), for å kunne spille mot dine kamerater... Heia Sony! 5880927[/snapback] Samme med Gameboy spill. Jeg har europeisk versjon av Street Fighter 2, en kamerat har amerikansk versjon, funker ikke å spille mot hverandre. Vet ikke hvordan det er med DS ettersom jeg ikke kjenner noen som har den Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 tjener de mer penger på å ha regionkoding? Det virker jo mer logisk om det ble dyrere. Neppe. Det handler om markedskontroll, og de gjør det nok fordi det gagner dem. Kundene blir som vanlig sittende med svarteper. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Atter en gang viser Sony hvor lite Europa er verdt *klapper* Grunn nok for meg til å la være å kjøpe konsollen. 5378683[/snapback] Men Xbox 360 med regionsinndeling er greit? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 PS3 er bekreftet regionsfri av Sony nylig. Om det ikke hadde vært det så er det neppe pga det gagner dem mest. PS3 kommer til å bli en suksess regionfri eller ikke. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Om det ikke hadde vært det så er det neppe pga det gagner dem mest. Skriv norsk. Jeg skjønner ingenting av den setningen. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Regionfritt er bare positivt mener jeg=) om man kanskje må betale litt ekstra for spill, så får det være sånn;=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg