P-in-P Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 1. Hva er den fiber kabelen som følger med godt for? Lyd eller bilde og blir det bedre med den? 2. Hvorfor blir det feil når rødfarge skal vises? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Fiberkabelen er for digital lyd. Ang bilde så kan du lese her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5326710 Jeg har returnert min Joytech komponent kabel... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Hmmm, kjipt! Så du at det ble slik jeg henviser på min illustrasjon med Joytech kabelen hos deg, og ble det eventuelt (helt) borte med MS sin? Hadde det blitt enda bedre med en VGA kabel..? Hvor mye koster en slik kabel fra MS? Endret 3. januar 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hmmm, kjipt! Så du at det ble slik jeg henviser på min illustrasjon med Joytech kabelen hos deg, og ble det eventuelt (helt) borte med MS sin? Hadde det blitt enda bedre med en VGA kabel..? Hvor mye koster en slik kabel fra MS? 5376367[/snapback] Det ble ekko/skygger slik som du beskriver hos meg også ja. Det ble helt borte med MS sin. Vet ikke hvordan VGA kabelen til Joytech er. Du må nesten bare prøve og se. MS sin komponentkabel koster rett under 300kr tror jeg (er ikke helt sikker, har premium utgave og da følger den med). Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Fiberkabelen er for digital lyd.Ang bilde så kan du lese her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5326710 Jeg har returnert min Joytech komponent kabel... 5376331[/snapback] ¨ Sry for off-topic: Fikk faktisk returnert min kabel også. Var ærlig og sa at kabelen rett og slett ikke holdt mål. Byttet til 3 mnd prepaid Gold medlemskap og litt penger tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå