P-in-P Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hepp! Jeg sitter fast i en hule der det er 4 "statuer" med røde stener i midten som jeg skal slå på eller noe, rekkefølgen er grei nok da det er 1 staur med etsjelett ved en 2 ved en annen osv, men det skjer ikke noe! Når jeg slår på en så beveger "armene" på statuen seg, men ikke noe mer! Hva skal jeg gjøre med dem og hvem skal jeg gjøre det med? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Om jeg husker korrekt så skal du slå på de i rekkefølge. Hver statu har hodeskallestaver rundt seg for hvilket tall i rekken de er. Endret 3. januar 2006 av TCi Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Wow raskt svar gitt Ja det var det jeg gikk ut ifra også, men det skjer jo ikke en dritt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Gjør du en feil så må du starte på nytt.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Det er liksom ikke så mye å gjøre feil da Hvilken elemental brukte du når du gjorde det og hva skjedde ettersom du aktiverte de? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Er litt dårlig til å huske slike ting... Trur det var Pumble Weed. Du kan da sjekke hva boken har å si og da. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Sjekket det med en gang jeg stod fast, men den ga meg liksom ikke noe svar... Den sier: There are many ancient relics in this area, and I'm sure some of them are used to unseal the Shadow Well. ---------- Examine your surroundings carefully and watch out for traps. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 En annen ting jeg lurer på som kanskje er vesentlig for å komme seg vidrere fra denne hulen er hvordan man åpner disse stenkistene med sprekker i? Det er en i hulen... Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) En annen ting jeg lurer på som kanskje er vesentlig for å komme seg vidrere fra denne hulen er hvordan man åpner disse stenkistene med sprekker i? Det er en i hulen... 5376276[/snapback] de kan du bare bruke 40 below til å åpne.. men han kommer senere i spillet! Endret 3. januar 2006 av trondtrond Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Ok, du vet ikke hva jeg gjør galt du da Trond? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Bruk Major Ruin, dunk først borti den som er lengst fra døra, DVS den med 1 skalle ved seg, gå så videre til den med 2 skaller til du er ferdig. Gjør du alt riktig så begynner de ikke å lyse igjen før alle er tat og ting åpner seg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Bruk Major Ruin, dunk først borti den som er lengst fra døra, DVS den med 1 skalle ved seg, gå så videre til den med 2 skaller til du er ferdig. Gjør du alt riktig så begynner de ikke å lyse igjen før alle er tat og ting åpner seg 5376757[/snapback] JAAA! Major Ruin klarte biffen Takker, bukker, neier og nikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå