Gå til innhold

Heil utenfor rådhuset i dag!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-12-03 12:46, mlwirak skrev:

En som kaller seg "JødenJudas" postet en svært upassende melding her på forumet.

Meldingene er slettet, og "JødenJudas" er sperret ute av forumet.

MLW

Hva med å følge opp m å banne einardo

( [email protected] ) i samme slengen ?

Forbasket irriterende å ha slikt krek slengende som infiserer annen hver tråd med vås.

Pål

Lenke til kommentar

Bare en masse sprøyt egentlig. Han og en til har bare skrevet men hele masse useriøs nazipropaganda i hele dag. Se også tråden "Hva skal jeg gjøre når uhellet er...."(eller noe sånnt). Tror det er bare et par tolvåringer som har rota seg inn på datarommet til fattern sin.

Darth

Lenke til kommentar

Quote:

Forbasket irriterende å ha slikt krek slengende som infiserer annen hver tråd med vås.

Ja helt enig med du. Jeg sjekka mailen min når jeg kom hjem fra skolen i dag og så at jeg hadde fått hele 13 "Noen har svart på ditt innlegg" mailer. Jeg ble seff ganske happy for jeg regna med at mange hadde svart på "Beste Høyttaler" innlegget mitt. Riktignok var det mange svar, men nesten alle var fra "einardo" taperen. 90% av svarene hans var bare tull og det eneste halv seriøse var et par høyttalere på 4W til 88,-

TAPER

Lenke til kommentar

Quote:

Ja helt enig med du. Jeg sjekka mailen min når jeg kom hjem fra skolen i dag og så at jeg hadde fått hele 13 "Noen har svart på ditt innlegg" mailer. Jeg ble seff ganske happy for jeg regna med at mange hadde svart på "Beste Høyttaler" innlegget mitt. Riktignok var det mange svar, men nesten alle var fra "einardo" taperen. 90% av svarene hans var bare tull og det eneste halv seriøse var et par høyttalere på 4W til 88,-

TAPER

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-03 14:24, Baltazar skrev:

Quote:

TAPER

-------------------

du er en utrolig fatti mannsperson.....for å si det sånn så kjenner jeg det innerst i i ryggmargen når jeg leser en så tafatt melding. Jeg har sett dere skryter av at jeg har blitt bannet men for guds skyld før dere kommer rekende med slike faktaløse utsagn så ban meg ihvertfall hvis litt respekt

[ Denne Melding var redigert av: einardo på 2001-12-03 15:08 ]

Lenke til kommentar

Ja, "artige" innlegg de har kommet med... Jeg har lest en del av dem. Det med ar det spruter osv. Jeg trodde det var noe med vannkjøling da jeg så topic :wink: Men nå synes jeg vi skal passe oss for å diskriminere alder. Selv er jeg 14, og synes innleggene mine er seriøse nok.

Noen av dem hvert fall :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Selv er jeg 14, og synes innleggene mine er seriøse nok.

Det har ike noe med alder å gjøre. NOen er bare ute etter å ha det litt for gøy. Selv er jeg bare femten og kan nok ikke halvparten så my som mange her, men jeg prøver så godt jeg kan å hjelpe og lærer mer hver dag. Stå på alle sammen. Bortsett fra lamere

Lenke til kommentar

Må nesten be om unskyldning til enkelte her da, for et par av mine utsagn tidligere. Når jeg bruker begreper som fjortishumor og barnslig argumentasjon så henviser jeg til mentaliteten i innlegget, uten å på noen måte skulle disse deltakere som kan falle inn under denne grupperingen. Selv er jeg 27 og har ingenting imot ungdommer på nettet, bare man ikke oppfører seg som om man er i barnehagen (slik som einardo og JødenJudas).

Darth

Lenke til kommentar

Quote:

du er en utrolig fatti mannsperson.....for å si det sånn så kjenner jeg det innerst i i ryggmargen når jeg leser en så tafatt melding. Jeg har sett dere skryter av at jeg har blitt bannet men for guds skyld før dere kommer rekende med slike faktaløse utsagn så ban meg ihvertfall hvis litt respekt

Uffda, det svir å få beskjed om at man er tafatt og fattigslig fra folk som er mest opptatt av de må sitte ved siden av negre eller jøder på bussen.

Ja ja ja, forøvrig er jeg enig i at utsagnene om alder nok var mer med hensyn på oppførsel enn antall leveår. Selv er jeg 25 og er fullt klar over at det er plenty av "fjortisser" på forumet, men hva er galt med det? Det er nok mangelen på det som vel enklest kan kalles for folkeskikk som er problemet. Det problemet finnes nok uansett alder.

PS. Einardo, nå som tre av dere er hovedpersoner i en rettsak er det kanskje litt ensomt ute i den store skumle verden (nesten) helt alene. Jeg er redd forsøket på å få nye venner ikke var helt vellykket i første omgang. Det er klart at det tar litt tid å bli vant med nye omgangsformer, men det er bare å ta kontakt hvis du føler behov for litt hjelp og støtte eller en skulder å gråte på altså.

Og hvis du lurer på hvilket hovedkort som egner seg til overklokking av en amd 1600+ og hvordan låse opp denne samt hvilken vifte som egentlig er best så er det bare å spørre og jeg kan garantere deg at vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg(og alle andre).

Mvh Pål

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...