Gå til innhold

Justeringsproblemer med CL56

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har et irriterende problem med min CL56. Det var ikke før for 5 minutter siden jeg fant ut akkurat hvor plagsomt dette er. Det gjelder FN-tasten og dens funksjoner samt av og påskruing av det trådløse nettverket. Normale instillinger for Compal CL56 er slik at når man justerer volum og lysstyrke på skjerm med FN-tast så vises nivåene i grønt på skjermen. Når man bruker bryteren på siden for trådløst nettverk så får man også opp beskjed om det trådløse er på eller av i samme grønnfarge.

Nå har plutselig maskinen sluttet å vise lys- og lydnivåer når det stilles og det bryr meg egentlig ingenting, men det virker som at siden dette sluttet å funke når jeg hadde slått det trådløse nettverket av, så registrerer ikke maskinen når jeg slår det på igjen. Dette hindrer meg i bunn og grunn å surfe trådløst og det er en stor hindring.

Er det noen som har samme maskin eventuelt som har hatt samme problemet på andre modeller som vet svaret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Selvsagt. Jeg droppet å kjøre den prosessen som standard for noen dager siden, og det var da det sluttet å funke. Eneste jeg trengte å gjøre var å starte programmet igjen og slå på "start ved oppstart". Takk.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...