Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sinnsykt vondt i nakken, noen tips?

Hotel Papa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
går over etter 3-4 dager. ikke så mye å stresse med

5379864[/snapback]

Ikke vær for sikker på det. Sånt kan fort bli kronisk. Søsteren min har hatt stiv nakke og mye problemer i det området. Etterhvert utviklet hun migrene...mange besøk hos fysioterapaut hjelper på. Men best å begynne tidlig med forebyggende og tøye ut etter lengre stillesittende økter :)

Lenke til kommentar
lege eller kiropraktor kan gi deg tips.

dette er ikke noe legesenter,  14 år gamle pc geeker henger her.

5376393[/snapback]

Kan hende at det er noen som har vært utfor det samme og har noen råd til hvordan å komme over det ;)

5376725[/snapback]

det kan godt være men det virker på meg som om det første mange tenker på når det er noe gale med de er at de skal sørre på et data forum.

hadde jeg hat "Sinnsykt vondt i nakken" hadde jeg gjort noe mer med det.

men sef. det kan være at noen her inne har noen gode råd.

5378239[/snapback]

Er jo ikke bare pc-forum. Kan diskutere alt her. diskusjon. no vet du :)

Lenke til kommentar

Fant ut noe som hjelper drit bra!

Modern har hatt sånne nakke smerter også, så hun har fått resept på ibumetin, jeg tok en i går da det var på sitt værste! det hjalp faktisk.. hun sa at det får musklene til å slappe av, så hvis noen har kroniske greier så prøv å få tak i dem!

Hjalp ivertfall meg!

Lenke til kommentar
Men det beste er jo å greie seg uten medisiner. Lett å bli for avhengig..og så sitter man plutselig en dag med forferdelige nakkesmerter og er tom for Ibumetin. Hva gjør du da?

5383355[/snapback]

Tar ut de 9 andre du fikk på en resept? :innocent:

Neida, altså.. to piller skader ikke, nå er det jo ikke irriterende lengre :w00t:

Lenke til kommentar
Men det beste er jo å greie seg uten medisiner. Lett å bli for avhengig..og så sitter man plutselig en dag med forferdelige nakkesmerter og er tom for Ibumetin. Hva gjør du da?

5383355[/snapback]

Neida, altså.. to piller skader ikke, nå er det jo ikke irriterende lengre :w00t:

5383397[/snapback]

Smertene kommer vel tilbake når effekten fra pillen forsvinner. Så må du ta mer for å holde smertene i sjakk and so on..

Lenke til kommentar

5383355[/snapback]

5383397[/snapback]

Smertene kommer vel tilbake når effekten fra pillen forsvinner. Så må du ta mer for å holde smertene i sjakk and so on..

5387054[/snapback]

Jeg tok 1 dagen det var værst! så blei det mye bedre utpå kvelden! dagen etter hadde jeg veldig vondt igjen, tok på ny en pille! og siden har jeg ikke merka noe

Lenke til kommentar

Min erfaring etter mye stiv nakke er og holde nakken varm og ungå formye trekk på den. Ha en skinnfell rundt nakken hjelper utrolig mye for min del. Bruker også BenGey salve, lik Tigerbalsam men mye sterkere virknig og fås kun kjøpt i usa dessverre!

Men som sagt så tror jeg det er viktig å passe på musklene i nakken. Er som oftes det punkte vi er minst kledd på kroppen sammen med hode.

Lue og skjerf er medesin i kaldt og skiftene norsk vær.

Kun basert på mine egne erfaringer dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...