erikstein Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg har lyst til å bruke Notebook hardware control 1.9 beta3 til å styre volten på min bærbare maskin. Til dette trenger jeg tydligvis ms netframe 2.0. Problemet er bare det at når jeg installerer denne tilleggsmodulen så nekter maskinen å komme ut fra standby. Dvs at om jeg lukker lokket på den bærbare og skrur den på igjen så starter bare vifte på maskina og ingenting annet skjer. Jeg må da skru maskinen helt av og starte den på nytt. Om jeg avinstallerer netframe så blir alt som normalt og maskinen kommer helt fint ut av standby modus. Prøvde litt google men fant egentlig ingenting vettug Om noen har opplevd samme problem og kommet frem til en løsning sier jeg gjerne ja takk til en guide Lenke til kommentar
MiniX Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Prøv å fjerne .net 2.0 , .net 1.0 og .net 1.1. Legg deretter inn .net 2.0 igjen (de andre kommer på msupdate, men ignorer de). Forhåpentligvis fikser det problemet. (selv om jeg ikke har hørt om andre med det problemet. Håper at ms kommer med en patch/oppdatering snart, siden den er litt ustabil og ble sluppet med en god del kjente feil.) Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Det hjalp faktisk Gikk for 1.1 så 2.0..etter det har alt vært problemfritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå