Tafsen Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Eg har kutta ned på windows partisjonen og har tenk å berre plusse det på min linux partisjon. Så eg er på jakt etter eit enkelt program eg kan plusse på dette med i Linux- Lenke til kommentar
Palme Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Du kan jo ta en titt på feks Gparted Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Hmm, alle partisjonane var låst. Må eg kjøyre det via root for å kunne bruke det? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Vel eg har undersøkt litt og funne ut at eg må bruke en live cd. Nokon som veit om ein bra live cd med eit enkelt grafiske partisjonerings program? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 De fleste general purpose livecder har vel et eller annet partisjoneringsprogram. Knoppix har sikkert qtparted. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 ingen partisjonerings program på Ubuntu live-cd? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Så vidt jeg vet innholder Ubuntu live-cd det samme som en out-of-box installasjon, så neppe. Men det går an å installere programmer gjennom apt-get også med live-cd. Endret 7. januar 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Vil eg ta greie å forandre partisjonen som min ubuntu instalasjon ligger på? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Om du mener å slå de sammen, er jeg ikke helt sikker på om går med qt- eller gparted. Endret 7. januar 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Veit du om eit program eg kan gjer det med då? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Da hadde jeg jo sagt det, vet du . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå