WebWarrior Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Sitter på en Logitech optisk mus (iFeel mouseman), og synes det hadde vært greit med en musematte til denne. Jeg sitter og funderer på hva jeg skal velge. Everglide, FUnc, eller noe annet merke (hvis noe annet som er bedre til optisk bruk er mulig å finne i Norge) Det kommer neppe som et sjopkk hvis jeg sier jeg spiller en del FPS og dermed trenger en matte hvor musa glir jevnt og fint. Noen råd? Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Said it before: Du kan begynne med å sjekke våre anmeldelser av musmattene for gamere som er på markedet i dag. Det kommer også flere slike tester i fremtiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 jeg vil anbefale FUNC 1030. den er den beste etter min mening. den har to sider, og den er ikke som everglide som sliter etter en måned, og også sliter ned det hvite (teflonet?) under musa. LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 everglide er den verste musematten jeg har hatt, den slet ned de skli greiene under musa og mouse skatzene når jeg fikk de på pluss noe padsurfers. matten er nøyaktig, men du er heldig om du har den i 3 måneder, kjøp heller func matte. da treffer du alltid på 1. kula i fps spill. Lenke til kommentar
kvest Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Har en Ratpadz, den fungerer utmerket. Den har god glid, og fin utforming. Har ikke hatt den mer enn 1mnd, så håper at den ikke sliter ut musa mi sånn som mange sier everglide gjør. Noen andre som har erfaringer med denne matta? Ratpadz kan kjøpes hos databutikken.com for ca 120,- tror jeg. Har forresten MS IE3.0 musa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå