McMuffin Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Vurderer å kjøpe denne ram'en: ram, men er ikke sikker på om den passer til mitt hovedkort. Noen som vet hvordan jeg kan finne det ut? Endret 3. januar 2006 av CopkillaSX1 Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Jeg var veldig sikker på at denne passet men tok visst feil! Beklager! edit: PASS DEG! TROR NOKK HAN SOM SELGER HAR HAR OVER PRIST EN DEL! andre son er enige? Endret 3. januar 2006 av thahabbis Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Nei rammen passer nok desverre ikke til ditt hovedkort pga at det ramm som normalt sett brukes til servere f.eks socket 940 hovedkort. Og ja kanskje litt overpriset, men du får de ikke billigere. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Ok, takk. (holdt på å kjøpe det...) Puh! Finner nok no annet.. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 edit: PASS DEG! TROR NOKK HAN SOM SELGER HAR HAR OVER PRIST EN DEL! andre son er enige? Til å være ECC er det ganske billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå