Joggster Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg skal kjøpe en ny pc, vet ikke helt hvor stor psu jeg trenger! Spesifikasjoner: Pentium D 3.0GHz, Geforce 6800 Ultra, 250 GB western digital 1GB minne! Er det andre forskjeller på en psu untat watt? Dette skal være en kald og god pc, så prisen spiller ikke så stor rolle! Noen psu'er og kabbinetter som anbefales? Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 vil anbefale chieftec fulltower på microplex og ein bzerk 450W strømforsyning Lenke til kommentar
Pop Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) GF6800 ultra drar en del strøm og du har vel en del annet i maskinen. Så jeg vil anbefale deg fra 400w og opp. Merke spiller mindre rolle, så lenge du holder deg unna de billigste (f.eks. unngå qtec). Kjøper du kjente merker som thermaltake, chieftec, fortron osv burde du være sikker. Og forresten, velg en med 120mm vifte for stillhetens skyld. Min høres ikke. Endret 3. januar 2006 av Pop Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hvis du vil ha en virkelig god og stillegående psu,så kjøp deg en MIST 500 watt. Når det gjelder kabinett,så er det mye smak og behag. Hvis du ønsker et stilrent kabinett som ikke er full av "juletre lys",så anbefaler jeg Lian-Li. Jeg har selv et Lian-Li PC7. Det er jeg veldig fonøyd med. Det er nesten lydløst med sine to 16db vifter. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) 300 w er i praksis ett abosolutt minimum i dag (CPU/GPU/2Xram/2XHD/hk). Det er derfor lurt å ha en solid strømforsyning som yter minst 400W. Men.. Du trenger ikke en PSU til 800-1000 kr. (f.eks. MIST) for å gjøre den jobben. Du finner mange brukbare i 500 kr. klassen også. Edit: Er enig at Lian Li er et godt alternativ. Endret 3. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Eg kan anbefale Nexus Breeze 500 - eit bra kabinett med 500W straumforsyning til ein grei pris! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 En annen bra psu er også Antec Trueblue Billig er den også... Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg skal kjøpe en ny pc, vet ikke helt hvor stor psu jeg trenger! Spesifikasjoner: Pentium D 3.0GHz, Geforce 6800 Ultra, 250 GB western digital 1GB minne! Er det andre forskjeller på en psu untat watt? Dette skal være en kald og god pc, så prisen spiller ikke så stor rolle! Noen psu'er og kabbinetter som anbefales? 5375923[/snapback] det opsettet er ikke noe å satse på..... Cpuen er dårlig og 6800 er dyrt... Et 7800GT er et mye bedre valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå