Gå til innhold

Tips til .no domene? Står helt stille her

Anbefalte innlegg

har gjort det. Bestemte meg i morges for å klare dette, så sender underskrevet utgave i dag med a-post.

er ideen min god? om å bruke det som har vært hobby i snart 8-10 år til noe på nettet? vet ikke om jeg får solgt noe, men får et showroom.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er i alle tilfelle greit å ha en portefølje på nett. Har du f.eks tenkt å søke på en en relatert jobb der du kan bruke bildene dine som arbeidsprøver er det veldig greit å kunne vise til sidene dine i søknaden. Får du solgt noe så er jo det en alle tiders bonus, men det vil naturligvis avhenge av hvor godt du markedsfører deg. :)

Lenke til kommentar
Selvstendig fotograf, som skal bruke internett som potfoile for produksjon av bilder. Det ligger ikke i planene at det vil bli noe inntjening første året grunnet oppstart. Ideen som nevnt ovenfor er å bruke internett til publisering og promotering av mine arbeider.

jeg kan jo ende med å tjene penger etterhvert, men første året må jeg ha tid til å opparbeide meg erfaring,side osv mener jeg.

5376503[/snapback]

Kanskje du burde fortelle han at det er en portefølje du skal ha? (portfolio på engelsk)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...