Christian86 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) har gjort det. Bestemte meg i morges for å klare dette, så sender underskrevet utgave i dag med a-post. er ideen min god? om å bruke det som har vært hobby i snart 8-10 år til noe på nettet? vet ikke om jeg får solgt noe, men får et showroom. Endret 3. januar 2006 av Christian86 Lenke til kommentar
pakke Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det er i alle tilfelle greit å ha en portefølje på nett. Har du f.eks tenkt å søke på en en relatert jobb der du kan bruke bildene dine som arbeidsprøver er det veldig greit å kunne vise til sidene dine i søknaden. Får du solgt noe så er jo det en alle tiders bonus, men det vil naturligvis avhenge av hvor godt du markedsfører deg. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 nettopp derfor det vil ta tid, noe jeg håper de innser også Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Selvstendig fotograf, som skal bruke internett som potfoile for produksjon av bilder. Det ligger ikke i planene at det vil bli noe inntjening første året grunnet oppstart. Ideen som nevnt ovenfor er å bruke internett til publisering og promotering av mine arbeider. jeg kan jo ende med å tjene penger etterhvert, men første året må jeg ha tid til å opparbeide meg erfaring,side osv mener jeg. 5376503[/snapback] Kanskje du burde fortelle han at det er en portefølje du skal ha? (portfolio på engelsk) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 word reagerte ikke på ordet da jeg sjekket, men men. Skit happens. Problemet var at de mistenkte meg for å søke bare for å få .no domene, og ikke fordi jeg skrev portfølje feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå