fasteh Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Hjelp meg... Min maskin låste seg, og når eg slo på maskinen, så er det en svart skjerm og en liten grå strek helt nederst på skjermen.... Maskinen vil ikke gjøre noe..... Kan noen hjelpe meg?? hVA KAN EG GJØRE?? Endret 3. januar 2006 av Dotten Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Er dette - en egenbygget maskin? - ferdigkjøpt maskin? - Bærbar eller stasjonær? - Varsler maskinen med PIP-koder når su forsøker å starte den? - Har det vært "rar" oppførsel i senere tid? - Navn/Modell (evt. hovedkort-navn) ? Lenke til kommentar
fasteh Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Det er en ferdigkjøpt bærbar maskin... Den har oppført seg litt rar i det siste. Trudde det bare var en liten forkjølelse... Det er en Hp maskin Håper du kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Lever den inn hvis du har garanti på den. Thats it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå