int20h Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Lillebroren i BSD-serien, NetBSD, har blitt oppgradert til versjon 3.0 og fått en del forbedringer som gjør den spesielt egnet til VPN gateway. Les mer Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kunne noe være så snille å forklare meg hva NetBSD er? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Kunne noe være så snille å forklare meg hva NetBSD er? 5376078[/snapback] En BSD av`art (aka et OS) anntar du vet hva linux er, siden du ikke vet hva BSD er så kan du si at det er noe a-la linux (BSD/Linux folk vil nok skyte meg for dette utsagnet, men for en som ikke har peiling i det hele tatt, så kan det i enkelhet forklares slik ) http://www.netbsd.org/gallery/in-Action/ (netBSD) Endret 3. januar 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Bruk øgene dine gutt.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Vet at BSD er basert på Unix. Men vil gjerne hva NetBSD er i forskjell fra FreeBSD, etc. Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 har aldri brukt det selv jeg men har oppfattet det som et unix basert os av typen open source.. tror det blir utviklet på et universitet i usa et sted.. det originale freeBSD ble hvertfall det Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Det er ikke en idé å spørre wikipedia før man spør i et forum? netBSD freeBSD Originale BSD Alt forholdsvis velskrevet. Bare sånn at vi slipper tildels ukvalifisert gjetting her Endret 4. januar 2006 av Olaaaaa Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Det er ikke en idé å spørre wikipedia før man spør i et forum?netBSD freeBSD Originale BSD Alt forholdsvis velskrevet. Bare sånn at vi slipper tildels ukvalifisert gjetting her 5381236[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
strike8 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det er ikke en idé å spørre wikipedia før man spør i et forum?netBSD freeBSD Originale BSD Alt forholdsvis velskrevet. Bare sånn at vi slipper tildels ukvalifisert gjetting her 5381236[/snapback] vel.. nå har det seg sånn at masse av det som står på wikipedia er bullshit... men bruker selv wikipedia for å finne ut ting, og vil ikke starte enda en diskusjon om det. Men wikipedia har ikke ALLTID rett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå